AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.317

Varför måste de ?

Hawar
Länk

usch så osmakligt att förstöra en BMW så, men men det är ju en smakfråga
Vacker var den inte, men jag måste ju säga att jag sett betydligt fulare styling än så. Smaklöst!

Mvh,
Kalle
_____
Min E34: Länk
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Här finns fler bilder:

Länk

/Edvard
BMW CS # 4503
Länk
Kn
6
Knutte_
323 e30 -85
Länk
varför?
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Båda var lika fula..

Har funderat lite, det kommer ju ganska ofta upp trådar om styling av den här typen, och alltid (?) tycker alla att det ser för taskigt ut, finns det någon som tycker motsatsen? Eller hänger dom inte här på autopower.

Jag menar, man ser ju ganska ofta liknande objekt...
Njae jag måste då säga att jämfört med bilen "Knutte" länkar till så framstår den där E46:an som riktigt smakfull och elegant.

Bara väck mer lexuslysena, riegerkitet, ögonlocken och lacka hela bilen i rätt färg så är den OK igen...hmmm vänta lite nu...då är den ju original ;-) Fälgarna var snygga!

Mvh,
Kalle
_____
Min E34: Länk
Fl
1.526
Flayer
318 Cabrio - m50b25
Lite kul att han skrev stora motorn 1.9 (316 i ).. på e46 an..

e36 såg hemsk ut.. känns ju som usa stylad inte stämde in så bra..

såg inga krom hjul saxdörrer direkt..

Mvh/ Daniel

Le
636
LeeRoy
328 -99:a
hmm

varför e alla så negativa på detta forum om styling???? ja tycker de e kanon, man sticker ut från mängden, folk känner igen bilen m.m trevliga kommentarer oftast..

tycker styling ger bilen de där lilla extra så den sticker ut från mängden... bara kul ju....

när ja just köpt min såg ja en vecka senare likadan (färg å modell) bil i stan, slängde på lite styling vips så hade vi inte likadana bilar längre :-)

Min pärla :-)

Länk
Ly
9
Lynxen
BMW 525I -05
Ja varför köper man en m3.a om man ändå ska styla den som en 325.a . Jag tycker många förstör m3.an med kjolar och spoilers, inte alls snyggt! en M3.a ska vara stilren. Fälgar och småplock är acceptabelt, men absolute inte röra karosseri och spoilers.

BMW är Status!
fi
17
filly
325iC 94
bilen rullar i väsby har frågat migsjälv samma sak. Tycker den e galet ful
Om du tycker min e46a e ful borde du/ni se nästa proj;)

å ja den rullar i väsby,kanske kan komma fram nästa gång å prata lite:)

31
412
318 grabben
318-82 s14 turbo
320i-82
318-76
750ia-88
det stog att man kunde ta bort det silvriga ocg då tycker jag att den blir snygg den ser bra ut nu ser betydligt finare än min e36 med 3 olika färger på grund av sönder rostade dörrar samt en skärm ska lackas i morn tillsammans med kjol packetet från realcaR
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Ägaren till E46:an finns här på forumet bland oss. Om jag minns rätt ville han värdera den och då fick han en massa synpunkter angående stripesen. Han sa att det går och ta bort det enkelt. Men håller med er, snygg är den inte med stripsen.

------
Länk
Länk
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Huuu... bakljusen går allt bort också.

___

En, men en BMW.
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Inte sååå illa. Hmm om man gör om det lite eller kanske testar en annan färgkombination kanske? Hmm ja helt va d inte i alla fall...

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
Kul att vederbörande satt ? under effekt å fakta och kallar sin skapelse 3 xXx, skäms han för motorn?
Men han är tydlig med att poängtera de gigantiska utblåset och de xtra 10hästarna

Förstår inte riktigt varför 9 av 10 sönderstylade bilar ens inte har mer hk än en volvo740?

Komplex?

ok ang min bil,som dom flesta fatta går det silvriga att riva av dvs ingen skada lr lackering behöver göras.

Tussipupp: Att samtidigt äga en audi s4 biturbo -01 och m3a fungerade inte för mig rent ekonomiskt,(24år och betalar 23580/år försäkring på s4an.)

Men intresset för bmw har alltid varit stort,så därför skaffa jag mig en extra bil som skulle vara billig att äga å ha(där av en 316i e46.Så frågan om jag skäms för motorna kan jag bara säga NEJ.)

Men den ska säljas för ett nytt proj vem vet kanske BMWn jag ska köpa nu piskar min s4a med 340hk...:)

We
965
Weiman
118i M-Sport -24
Tycker det var ganska fräckt med tåvfärgat, silver och svart går bra ihop och det är ju klar annorlunda!

Kjolar, spoilrar, ögonlock och M3-speglar har jag däremot inte mycket till övers för...

/Johannes
31
412
318 grabben
318-82 s14 turbo
320i-82
318-76
750ia-88
jag tycker att varför ska man ha en bil som man inte har råd att åka med därför köper man sig en 316 eller 318 inget fel på dom bilarna dom äår billiga både att äga och åka och jag tycker att den är snygg förutom det silvriga men varför ska man va som alla andra för och åka orginal 325 eller liknande inte för att det är nå fel med det har själv en 325 e36
xe
621
xelerator
325IM TIC -90
328IC -96
själv tycker jag att e46:an skulle bli riktig snygg om man skulle ta bort stripesen + bakljusen(org elr svarta)...sedan skulle jag hellre välja dubbla utblås istället för en enkel.. dock dubbla endast på vänster sida..

kjolpaketet är ju inte gräslig på något sätt.. m3- kopior.. att sedan tycka att det är fel att ha de kjolpaketet för den inte är en m3:a e en annan femma..

sedan tror jag att många skulle tycka att den funka ifall de skulle sitta en 325 motor + turbo på 300hk...

........ HAHA ;p .....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.