|
|
|
|---|---|
|
Fick sladd å smällde i vänster bakdäck ordentligt.... Fick ingen punktering eftersom trottoaren var hög men märkte att däcket blivit skevt. Satt på reservhjulet men märkte att de tog i skärmkanten, bytte till smalare vinterdäck som agerar nödlösning. Tittar man på bilen bakifrån ser man att vänster däck lutar på tok mycket vänster i ovankant (efter smällen). Lämnade in bilen på en 4hjuls inställning men han kunde bara fixa framvagnen å snackade om att länkarmen bak var skev. Idag så köpte jag "en bakre länkar" på mekonomen men den visade sig vara den bakre för framvagnen.... Nåväl så börja jag demontera bakvagnen, kan ju säga att den skilde sig från framvagnen =// Nån som har nåt truppartipps om vad som kunnat blivit skevt å bör bytas? Ska åka ut å rota på ett par skrotar imorron, kan ju inte åka M3a under vintern =( | |
|
men hurrni kom igen nu, igen som har en kluring? Ska ut å rota mer imorrn... |
|
|
du har förmodligen stukat bäramen eller infästningarna till den. infästningarna sitter svetsade i bakvagnsbalken. min gissning är att det är bäramen som fått sig en "kyss" hör med din lokala bildemontering om en bättre beg. inte speciellt svårt att byta men lite skruvning är det ju mvh L KKR race.sugen.org -ditt lokala forum för Hälsingland |
|
|
visst var de armen + dämparn, som förökade sig till två till antalet *mofflar* kom precis fram till att ja har plöjt ner 1,18gånger bilens inköpspris i service å prylar (visserligen lite självförvållat) medans mbuttan fått nöja sig med kärlek å normal service kanske ska kolla om rymdskeppet enterprice e till salu nu när tv-serien verkar sjunga på sista versen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.