|
|
|
|---|---|
|
Köpte en 328 1995 för 2 månader sen. Skrev på papper om vad som fattades osv. Påskrivet och klart. Nu ser jag att det inte finns några airbags i varken ratt eller ovanför handskfacket. När jag beställde foronspapprena står det att det är airbag. Och i killens annons stod det samma sak. Så hur gör jag? Kan jag få det monterat på bilen och skicka räkningen till förra ägaren? Eller skall jag prata med honom personligen först? | |
|
Borde inte airbag vara standard på en 328? låter konstigt. d e inte så att han har bytt ratten till en ratt utan airbag? Tycker att du ska prata me killen om det... mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Det satt en airbag ratt innan. Nu sitter det en M ratt. Och under kåpan vid handskfacket så är det bara utbränt på väggen. |
|
|
När man demonterar airbag. Måste man skriva på papper som säger att du som beställer demontering måste återställa bilen vid försäljning. Så kolla med säljaren om det är han som demonterat den. BMW borde kunna kolla när demonteringen är gjord. ///Coasthunter |
|
|
HAr den varit krockad såpass att båda airbagarna löst ut och de bara smäckt i en annnan ratt och bytt skalet vid handskfacket så bör du nog kolla upp så att inte är karossen är fusklagad. /Per |
|
|
det är lite dålig passform på blinkers vänster fram. jag vet att den är krockad. men jag vill gärna ha airbags. det var det som var grejjen. den är bes i nov. så det är inga problem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.