AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
758

Finns 745 Williams F1 Edition?

Min bror har just köpt en BMW 745. Den har något extra paket som jag inte hittar spec. på men någon på forumet kanske vet vad det är.

Det sitter små F1 BMW Williams loggor lite varstans, inne, på motorn m.m. Verkar vara andra sidokjolar på den också. Uttagen -03 men tillverkad i mitten av -02 så det är ju årsmod. -02. 2500mil och ägd av ngn Ferrari mekaniker tidigare.

Någon som vet vad de där F1 loggorna betyder?

Det är alltid gratis ost i råttfällan...
Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
Kan det inte bara vara som så att Ferrari mekanikern gillar att dekaltrimma? =)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Jag såg bilder på en Williams F1 edition någon gång på forumet (jag tror det var autopower). Det jag minns var att det var den läckraste e65 jag sett.
acey: Om du hittar något om den kan du väl slänga in ett inlägg. Ja, den är grymt fin den e65:an.

Johan_S: he he he, kanske det, men den ser inte 'standard' ut även om man pillar bort de små dekalerna :)

Hittar ingen info om någon sådan modell... kanske är det bara dekal-trim och lite styling.

Jo
1.561
Johan_S
520d xdrive touring -15
BMW kanske har ett spoilerkit att köpa till, plus att såna där williams dekaler finns ju också... Men man vet ju aldrig! Du kan ju komplettera med en williams keps, jacka och glasögon och lite sånna prylar så blir det perfekt =)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Letade på nätet och hittade inget. Är helt säker på att jag sett någon sådan edition. Antingen på BMW.de eller bmwm5.com.
Ska forska vidare lite.
By
163
Bylund
325iA -06
750iL -89
1502 -76
har sett en m3a med williams f1 edition på bmwm5.com kanske den du tänker på?

West Coast Räcers | Länk
på jakt efter 535-e34
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.