|
|
|
|---|---|
CIP |
Någon? Vad kostar frakten till Sverige? //Mange |
| Jag har handlat från dom. Frakten blev 72kr och fick hem varan på tre dagar | |
|
Länk Det var förvisso genom LetsBuyit och Toyshop.se... /Udo Dirkelsniff |
|
bmw320cab |
LÄNK] Det var förvisso genom LetsBuyit och Toyshop.se... /Udo Dirkelsniff Du skall nog inte blanda ihop dessa företagen han som äger toyshop.no är en riktigt trevlig har gjort affärer med han förut så där har du inga problem. |
|
Ok, var kanske för snabb med inlägget, reagerade på namnet Toyshop. Men så vitt jag förstår finns ingen koppling mellan Toyshop.se och Toyshop.no /Udo Dirkelsniff |
|
CIP |
Okej, tackar för det. //Mange |
CIP |
Blomman: Funderade på alu-M-pedaler därifrån, vet du om deras är orginal? //Mange |
|
Skickade efter nyckelband M-Power och BMW Motorsport av dem och det fungerade klockrent! Mycket bra service och snabb leverans. Frakten kostade inte många kronor med då var det ju bara små nyckelband också.. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Tja mange! de var såna jag beställde till min e30 :) med fotstöd. vet inte om dom är orginal men de vart bra varjefall.. mycket nöjd. Blev lite skitnödig först.. för när jag packade upp pedalerna stog de "sport" istället för M märket.. men de var bara överklistrat som tur var. |
|
|
Hei! Vil bare poengtere at vi har INGEN tilknyttning til Toycentral eller Toyshop.se! Vi er helt selvstendige, og har kun kontor og utsalg i Norge. Vi holder til like ved Strömstad, så vi kan serve svenske kunder like greit som norske :) mvh Håvard Norheim Toyshop.no |
|
CIP |
blomman: (Tja!) Okej, då ska jag nog ta och beställa sådana. //Mange |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.