|
|
|
|---|---|
|
Intresserad utav denna, BMW 520 1988 Mil:30 000 mil Pris:15 000 :- Övrig beskrivning: Bmw 520. Gråmet, Larm, Alufälgar med nya S-Däck,Taklucka, Farthållare, Elspeglar, Clarion CD 4x45 Watt, Dimljus, Nybesiktigad & Skattad. Massor av saker är bytta, det är en bra och fin bil. 0,8l/mil blandad körning. Kan tänkas att göra ett byte kom med förslag Jag har en peugeot 405 -90 , ser mkt fin ut, men är som sagt ute efter en bmw, hade en 318 förut som jag tyckte var kanon att köra.. Peggan är besiktigad till -05 och skattad till juni -05, har fin skinninrednig, i mörkgrått, går kanon, alufälgar m.m mkt bytt så som katten , har ett nyinköpt simons 2,5" sportsytem på, bla.bla Men vill ha en bmw! verkar det dumt att byta? har åxå funderat på att sälja min och köpa en 520 eller 525, men om denna nu verkar så bra kan man ju byta mot den... hmm.. Nu frågar jag er ? Verkar det som ett bra lr dåligt byte... Vad skall man kolla efter på 520.. Vanliga fel? Dyra reservdelar m.m MVH | |
|
hur mkt värderar du din bil till?? Är det samma som bmw:n så är det bara att byta?? Nu vet jag inte hur gammal du är,men kolla hur mkt du får hosta upp för försäkring på bmw:n.... Kammen & toppen är ju lite känsliga på äldre bmw (tycker jag),så frågan är när kammen är bytt tex?? Sedan är det rost du ska titta på oxå på dom "vanliga" ställen.... glapp i framvagn är också ganska vanligt fel enligt mej Sedan är ju 520:n ingen raket....:) tänkte bara du skulle veta detta...:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.