|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Anton: Hehe. Vilken service, får vi prova på nästa år ;) Tältet var lite svårt att montera upp, vi kunde inte slå tältpinnan i asfalten och vi hade snören som räckte till att binda fast tältet i staketet. Annars hade vi monterat upp det helt. Men lite bränd hud och vätskebrist skadar ju inte ;) För övrigt var ju Svalöv ingen hit. Det var inte lätt att hitta lunch där på söndagen. De få restauranger som fanns var stängda, så det slutade med varmkorv på Pressbyrån :D Kan därmed inte rekommendera Svalöv som resmål ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Här kommer lite bilder från bmwcup knutstorp. Kanske inga mäster bilder, dock var det klurigt att ta en del av bilderna då det alltid skulle vara motljus i just den vinkeln man ville ta, typiskt :) Länk //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
robbat: Fina bilder! Här agerar jag saneringsbil. :-) Länk /Anton |
|
|
Ingen mer som har lagt upp bilder från träffen? MVH / Jacob |
|
|
Konstaterat kamremsbrott! Suck, det lär inte vara mycket som är helt då detta kom i slutet av rakan i 170km/h. // Anders |
|
|
Jag sitter på en del bilder men har egentligen inget bra ställe att lägga upp dem. Tror det kommer ett reportage men en hel del bilder framöver. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Om någon har bilder på M5 E39 så får ni gärna skicka de till min e-post. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
kan ev ha de ska kolla.... //Robban "Det finns inget jag inte KAN, bara saker jag inte lärt mig än" |
|
|
Schnitzer: Här har du en del bilder som jag tog på en E39 M5a. Länk Jag ska lägga upp lite mer bilder så fort jag får lite tid över. // Mvh Andreas Min 528i Touring Länk |
|
| Tack fören kanonhelg BMWSC! Tyvär deltog jag med fel bilmärke (alla var så BMW-tokiga att ajg tror inte dom märkte det) men vilken happening! | |
|
Höfläkt: en GT3 kan inte bli fel... men jag kände inte igen dig riktigt i den bilen och med din (för mig) nyanlagda mustasch.. Jag tror inte någon hade något emot att få lyssna på lite ljuva toner från din läckerbit. Porsche ligger iallafall mig varmt om hjärtat men det känns lite som en annan division liksom... Hoppas man får en rundtur med dig nästa gång på ringen då ; ) Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Höfläkt, Mycket fin aktersnurra du hade, gick förbannat bra i konbanan gjorde den också. MVH, E38B12 |
|
|
Själv är man både kokt, stekt och grillad efter en fantastisk helg på Knutstorp. Under lördagen fick jag och höfläkt tillsammans med Kennie hålla i slalomen, lite trögt intresse i början, men det tog sig. Grattis till Samuel som var snabbast. Jämnast körde Autopower-Tommie, grattis även till honom. Jag kan intyga att en GT3 går hyfsat... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Själv är man både kokt, stekt och grillad efter en fantastisk helg på Knutstorp. Under lördagen fick jag och höfläkt tillsammans med Kennie hålla i slalomen, lite trögt intresse i början, men det tog sig. Grattis till Samuel som var snabbast. Jämnast körde Autopower-Tommie, grattis även till honom. Jag kan intyga att en GT3 går hyfsat... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
:-(( Jag fick aldrig tiden att räcka till för konbanekörning. Lite trist med tanke på att bilen visat framfötterna i andra konbanor tidigare. Jag vet inte hur jag lyckades faktiskt. Först så stod jag i kön för att få effekten mätt i min motor, sen så var det helt plötsligt dags för att vinka med flaggor. Kändes som att min tid öht var lite knapert tilltagen för denna helg. Det hände massor hela tiden och körning var mest prioriterad för mig. Trots det så hade jag gärna kört mer. Nästa år så ska jag försöka köra och fota mer! :-) /Anton |
|
|
Lite bilder som jag tog. Länk _______ //Niklas |
|
|
Efterlyser lite bilder på min M3 E46, den med GIS dekalerna på. Gärna bilder från körningen. Någon som har? MVH / Jacob |
|
|
tsaros: Fina bilder! Du såg möjligtvis inte några reg.nummer på någon M5 E39? Skulle vilja ha det till mitt register. //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Jacob, Jag har några bilder på din bil i Action...tyvärr körde du så fort att bilen blev suddig på bilderna...men du kan få dem iaf och själv avgöra om det är något att ha. Maila mig så skickar jag dem när jag kommit hem. De lär nog dock inte gå att skicka till hotmail... Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
tsaros; Du tar bilder som en gud ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.