|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
BMW-vänner, Ett stort tack till BMWSC och alla som hjälpte till att göra helgen oförglömlig och trevlig för oss BMW-entusiaster, en riktigt lyckad tillställning med fina bilar, trevliga människor och god mat. Än en gång, tack, jag hade mycket trevligt och träffade många gamla bekanta, samt många nya trevliga ansikten. MVH, E38B12 | |
|
Tack för hundvakten E38B12 :) Mycket trevlig träff som även jag tackar BMSC för. Även om det blev dyra varv för mig. 6 varv blev det innan motorn small. Mitt eget fel? Troligen... Jag får se när jag samlar mod och kollar under huven på 323:an :( // Anders |
|
|
Instämmer, nyss hemkommen efter en absolut KANONHELG! Tack till arrangörerna och till alla vänner och bekanta :) Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Mycket trevlig helg. Många roliga bilar och trevligt folk, och vädret får man ju inte klaga på precis, helt underbart. Stort tack till arrangörerna. Någon som har lagt upp några bilder....? MVH / Jacob |
|
|
Kan bara instämma i kören! Ett stort tack till BMW Sport Club och övriga arrangörer, samt alla trevliga människor som dök upp! Det blev en riktigt, riktigt rolig helg! Har nog aldrig tidigare sett så många fina och välvårdade BMW på en och samma gång, gamla som nya. Känslan är obeskrivbar. Bilder kommer nog när nån erbjuder webutrymme för dem ;) Jag och Kalle vet jag sitter på drygt 200 foton, så nog finns det :D --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
precis hemkommen och kan säga att det var riktigt skoj! träffade micke olsson och såg några andra forummedlemmar, skoj med ansikten till namnen :) fick bilen bromsad och lärde mig lite bättre spårval på banan...något som resulterade i behovet av en ny framvagnsinställning då ratten vred sig lite :) sånt som händer. sektionskampen var också rätt skoj i lördags kväll, första gången jag är med :) gick aldrig tipsrundan men läste frågorna i efterhand och det var inte överväldigande mycket kunskap man hade tyvärr :( roligt att det blev av, och till nästa år har jag förhoppningsvis min 02 touring klar så det ser jag redan fram emot! jag bodde ihop med chrille olofsson från 02-klubben (som kör en brilliantrot 320 pickup) uppe på campingen, själv kör jag en blå e36 coupe, tänkte om man kanske blivit observerad eller såg någon annan forumsurfare som bodde i närheten men som man aldrig pratade med? stod även en svart e39 touring brevid mickes med 4.4i emblem på skärmarna, var det askens eller? MVH Johan K |
|
|
Johan K, De som hade husvagnen bredvid er torde vara PCdoktor. Jag, Olof och Anton Lillsund hade våra bilar (och bostäder) precis "ovanför" er vagn, lite upp på backen. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Jag vill oxå självklart tacka Sport Club för en otroligt trevlig tillställning! Bmwfreaken: Den svarta var en 540iat -99 som S328R här på forumet är stollt ägare till sedan två år. :-) Kalle: Så ni tog min plats när jag åkt hem. :-) Mina bilder finner ni här ---> Länk Ni som fotade: Skicka bilderna till mig via ICQ! Min mailserver ligger nere för närvarande! Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Typiskt så missade man detta träff. Var det någon M5 E39 där? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Jepp, flera stycken. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Finns det några kort på dem? //Schnitzer *Svenska M5 E34 Registret: Länk *Svenska M5 E39 Registret |
|
|
Kalle Hansen: just det, glömde han :) pratade lite med han också, svårt med minnet :) Micke: där ser man :) MVH Johan K |
|
|
Varför tar det alltid slut så fort, jag tyckte helgen bara swischade förbi. Helt otroligt väder och det bränner fortfarande rätt bra i huvet.. Ett superbt arrangemang som sport club skall ha ett stort tack för. MASSOR med fina bilar och en hel flock mer roliga saker hände under helgen. Bästa minnet? Hmm att vakna till bmw cup:s fria träning kanske, eller Rickard Göranssson när han körde MR Carbons M3 CSL med kompressor (för det var väl han som körde?) FORT gick det iallafall. Det var verkligen skoj att träffa lite nya ansikten och alla dom gamla. Fredag kväll var en riktig höjdare även den som jag varmt kan rek till er som inte brukar komma förrän på lördagen. Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk Pappa till Beppe Morgan William |
|
|
Instämmer med alla andra!! En mycket trevlig träff!! Sitter just nu och jagar nya däck till min bil =) Det blev ju ett antal varv både på lördagen och söndagen =) Ett stort tack till alla som rodde i land denna träffen!!! Längtar redan till nästa år!!! Mvh BJÖRN |
|
Lotus Samuel |
Ja det blev ju endel kört i helgen. Fick till och med en pokal med mig hem =) Hur många bromsade sin bil på bromsbänken? Jag fick 215hk i min M3E30 med chip, luftfilter och avgassystem. Stämmer nog rätt bra. Vore kul och veta vad ni andra fick och isåfall vad ni gjort med bilen. Tack BMWSC för en kanonträff!!! |
|
Tack BMW SC!! Ett kanonevenemang med utsökt väder! Jag fick inte riktigt så många varv på banan som jag önskade men allt var kanonkul trots det! Att få möjligheten att åka med i en BMW Cup bil var inte dumt, riktigt riktigt kul att få en snygg och snabb(!) spårvalsvisning! :-) Jag bromsade även bilen i bromsbänken. 157.2hk i min 318is med chip och avgassystem. Om jag är nöjd? Hmm JAAA!! :-DD Jag måste nog låta allt som hänt få smälta lite i mitt sönderbrända huvud och återkomma med mer här senare. /Anton |
|
|
Kul träff med (för?) bra väder! Ser redan fram emot nästa års jubileumsträff. Har ju dessutom lyckats lova bort min fritid fram tills dess... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------- Länk |
|
|
Nä det var en riktig höjdarhelg. Det enda jag ångrar var att jag inte provade på middagen. Hörde mycket gott om den i efterhand. Blev lite väl mycket chips och salta pinnar på campingen kan jag ju säga :D F ö så ligger bilen nu i PB, om nån var intresserad :) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Ja du Kristian, du har nog skaffat dig jobb.. ;-) Som om du inte hade det redan innan.. Olof: Middagen var riktigt riktigt god och med trevligt sällskap så blev den utsökt. Jag begriper inte hur du och Kalle kunde förmå er att sitta kvar vid era hotell.. /Anton |
|
|
Anton: Var nog stötdämpartesterna som tog knäcken på oss. Vi orkade inte gå ner till lokalen helt enkelt ;) Nåväl, nu har man iallafall lärt sig tills nästa gång. Tack för soppan förresten, den kom till nytta när jag brände hemåt, med Kalle långt efter - dragandes sitt Sachs Performance-släp ;) --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Olof: Var det enbart därför så hade jag kunnat skjutsa er de 500 meter som det är från hotellen ned till borden. Jag hade personligen burit er till en sittplats och hämtat mat åt er om så var. All included! ;-) På köpet hade ni fått åka med i en riktigt sportvagn! ;-)) Men när ni tiger som muren och sitter och snaskar salta pinnar så får ni skylla er själva.. ps. jag sa att tältet hade gjort gott för er när ni stod i solen hela dagen.. Slöhögar!! ;-) /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.