|
|
|
|---|---|
|
Har läst lite inlägg angående klimatanläggningar som strular,min acc beter sig lite annorlunda,den funkar som en dröm, sen helt plötsligt slutar fläkten blåsa och displayen lyser svagt. Nu när jag provade så upptäckte jag att det knattrar i reläerna i säkringsboxen varje gång det lägger av,så min fråga är;kan det vara glapp i något relä,och i så fall vilket?eller är det den här berömda kondensatorn i alla fall? Tack på förhand. Mvh | |
|
Själva displayen på ACn brukar lägga av som standard. Tror det beror på ett typ fel i displayen.. Byter man display så fungerar den kanon igen.. Det beror antagligen på en lödning som lossnat någonstans i displayen.. Lycka till.. PS Min 328 Touring 97 fick den utbytt förra året för precis just det du säger. |
|
|
ville bara tala om att problemet är löst nu,åkte till närmsta radiohandel och inköpte 1 st kondensator a´ 5kr och lödde in den i kliman enligt beskrivning i detta forum,och nu är allt frid och fröjd igen! |
|
CIP |
zx7r ninja: låter ju kanon att det ordnade sig, men jag är så jäkla blind, vad hittade du beskrivningen till det i forumet? (Lider av samma problem) //Mange |
|
Här! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.