|
|
|
|---|---|
|
Hejsan jag har läst litte gammla inlägg, men undrade om ni kunde hjälpa mig md ett par frågor??? Har precis inköpt mig en 540ia -93:a Skulle vilja uppgradera min låda. Så min fråga é var kan man uppgradera sin låda och hur mycket kostar det, samt en service på den med ny olja o nytt filter billigast i skåne. Var inne på Paulssons bil i Helsingborg, men det gick inte att uppgradera den samt att det var livs tids olja i automaten fick jag reda på... Tacksam för svar | |
|
Uppgradera? Byta ut växlingsprogram eller låda? Ett totalbyte av automatoljan är aldrig fel, Jarls bil i Helsingborg har jag hört mycket positivt om, de kan säkert fixa oljebytet. Undras när livstidsmotoroljan dyker upp... Mvh |
|
| Länk | |
|
ehhhh Uppgradera!?!? Olja och filter byte var 10 000e mil är att rekomendera ( oavset vad BMW säger..)... Jarls i Kungshult (Hbg) kan även dom varmt rekomederas.... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
stefannorr |
Du menar uppgradera mjukvaran till vxl-lådan? |
|
Den har ingen mjukvara som man kan uppgradera. Det började komma 1994 till 7-serien. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.