|
|
|
|---|---|
|
Länk Snacka om falsk marknadsföring...vart så j...vla sur och besviken när jag fick hem denna produkt. "stålben" i helvete heller, nåra sorgliga plastben ni vet sån där plast som glassbigpacklådor e gjorda av, tunnt och bräckligt. Själva burken/armstödet som ser så fin ut på bilden är oxå gjord i samma plast. Jaja, man får väl skylla sig själv när man beställer sånt där billigt skrot. | |
|
Dan mobility.. vad förväntade du dig? =) West Coast Räcers | Länk på jakt efter 535-e34 |
|
|
haha.. ja.. skulle inte köpa grejjer därifrån i onödan inte ;) /mvh jocke |
|
|
Muahaha inna jag skulle kasta in sånt skit i bilen Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
| Ha Ha vilket djevvla ronk......Mahogny den var bra | |
|
Är det inte falsk marknadsföring när de skriver att armstödet är tillverkat i mahogny, läder och har stålben? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Oooops, hrrrrm, läste visst första inlägget lite väl snabbt... Det jag försökte säga är att man väl borde kunna anmäla dem för det hela? Det är ju ungefär som om jag på ICA skulle se en förpackning som innehåller blandfärs men vars etikett säger att det är oxfärs, med pris därefter. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Inte för att jag vill sparka på en som ligger, men var den där grejen inte förfärligt ful? ___ En, men en BMW. |
|
|
hehehe, funderar på å slänga in helvetet i väggen så det blir ett stort puzzel av hela skiten och sen ska jag........ funderar däremot på o göra ett eget armstöd. Det kan ju egentligen inte vara så värst svårt om man borrar lite här och där samt använder bra material. |
|
| Eller bygger efter samma konstruktion som E34:ans..? | |
| ja, men det finns väl ingenting i stolen som man kan fästa armstödet i väl? | |
|
Mjao... Det beror på hur du gör. Om du inte vet hur det ser ut på E34 så får du skumma igenom inlägg om rollos (är på jobbet nu så jag har inte direktlänken på den här datorn, tyvärr), så kan du hitta en länk till en tysk sida om 7-serien (heter typ 7ers) och där finns det ett antal *.pdf-filer som beskriver eftermontering av utrustning (längst ner i dokumentet står det med svensk text) |
|
Svärd |
Jag köpte faktiskt tygmattor med blå kant och BMW-märke från DanMobility och dom är klockrena. Men hade jag fått en såndär och det inte är vad det stod att det skulle vara så hade jag inte vart nådig mot dom vill jag lova... ///Martin |
|
Hemma nu och hittade sidan jag menade! =) Länk |
|
| ok, tack så mycket =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.