|
|
|
|---|---|
| Ska nog köpa en e36 325 och undrar vad den ligger på i försäkring... | |
|
Går inte o svara på sådär. Massa faktorer som spelar roll.. ålder? vart man bor? skadefria år? o massa sånt. kan skilja en hel del mellan bolagen oxå, ring runt o kolla direkt med f-bolagen. mvh Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Om stämmer att du är 17 år (fyller 18 snart?) så räkna med mycket hög försäkringskostnad.... På 1,5-2 år har du nog betalat hela bilens värde i försäkringspremier. |
|
| På farsan, inga skador, liten stad, om det underlättar, bara ett cirka pris | |
|
der_meister_ Innan du ev börjar fundera skriva bilen på någon annan än du själv. läs följande länga länk/Tack Länk |
|
| jaja, men ändå vad kostar det unfefär??? | |
|
der_meister_ Länk Länk |
|
| men måste ju ha reg nummer om mna ska kolla det, och jag har inte köpt nån bil än, skulle bara höra vad det kostar ungefär... | |
|
der_meister_ Gå in på auto börsen sök efter en E36 325 hitta en med reg(finns en röd) skriv in reg och person nummer via dom siterna som jag länkade till. |
|
|
Gå in på www.folksam.se Där kan du kolla utan reg nr. Om du inte fyller i regnr. när du fyller i personnr osv får du välja märke och modell. Detta kan dock bli lite missvisande då endel bolag har högre premier om bilen är nyimporterad, vet ej om Folksam har så dock. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.