|
|
|
|---|---|
|
Igår. den 7 agusti var ja och mitt ex påväg till gbg från borås. klockan va runt halv 9 så kommer en matt svart e30 oh bränner om. sen höll vi knappt 200 knyck hela vägen. De va inget "snik" bygge vill ja lova.. vem va de? Mvh //Robert | |
|
Asså va det du i 4dörrars e30 Ljusblå?? Ja det va jag som brände förbi he he.. Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
| du brände om mig med=) | |
| Limmet: ja de va ja men va inte ljusblå? ljus grå är den. jodå vi höll en fin fart där. va i gbg på 15 min.. hehe.. hur gick de på racet då? //Kielen | |
|
JonasJ: Är din Alpina svart? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco Ja det e den. MVH Jonas |
|
|
Då kanske det var jag som körde förbi dig? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hej kanske... stod ni på en p-plats innan ni blåste om mig? Jag såg 2 st e30 som stod på en p-plats som jag skörde förbi MVH jonas |
|
|
Kielen: Jo då jag blev allt mycket nöjd med den dagen körde över förväntat 11.45@200,99km/h Mvh Limmet Www.Limmet.se |
|
|
Limmet>> Vad är det med för däck? |
|
|
Grattis.. :D synd att man inte kunde va där och kolla.. mvh /Robert |
|
|
JonasJ: Det stämmer nog, du svängde av strax efter att vi körde om. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ja det stämmer..... det va bra flås i din bil...heheh hörde den "lilla" snurran=) |
|
|
Jag som väntade på att du skulle gasa lite... ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det va så att min kompis körde.....för jag har varit med om en trafikolycka=/ hadde hämtat bilen i kalmar..... mvh jonas |
|
|
_Jimmy_ : M/H ballongDäck 235/60/15 Mvh Limmet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.