AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
6.314

Bilder på nya 3 serien.

Sida 3 av 3
Chris Bangle är numer, som jag förstått det, befordrad till "högsta instans" för bildesign inom BMW Group. Dvs. han är alltså designchef för både BMW, Mini och Rolls Royce. Men själva "designandet" sköts nu av andra under honom.

MVH
Har för mig att den är äkta...

Skickade i vilken tysk biltidning det var nu (seriös tidning) där de visade bilder på "den nya 3-serien"... sen o den hette e90 minns jag inte... men det var iaf samma bild som i Länk o jag inte missminner mig...

En helt annan sak, Tara Reid är gudomligt vacker!
Bilen ser ju rätt bra ut men jag stör mig på att linjerna runt grillen går ända ner i frontspoilern, lite som på nya A6:an. Vad tycker ni andra om detta nya designknep?

Mvh Johan
Jiie: Jag vill inte likna linjerna på frontspoilern med Audis gigantiska jättesnok. Nya A6 måste vara århundradets i särklass fulaste bil, ser helt enkelt inte klok ut. Vilket enligt min mening gäller samtliga Audi-modeller med ett jätte-hål i fronten.

Tycker att nya E90 är oerhört snygg utifrån de bilder jag sett. Ser sportig och dynamisk ut, samtidigt som den påminner väldigt starkt om E46:ans distinkta och väldigt lyckade design.

MVH
Jag håller i stort sett med dig om att E90 ser bra ut men jag tycker som sagt att man kunde ha skippat dessa linjer vid grillen och gjort en tvådelad front som på E46. Men men, man kanske vänjer sig...

Mvh Johan
Gr
378
Griseknoen
Mercedes C220CDI 2008
Klart brochyren är äkta. Taklinjen lik e46? Visst, men på hur många sätt kan man egentligen göra en taklinje? Tycker den ser riktigt, riktigt nice ut! Lysena från 1-serien, men så mkt grymmare look! Kan dock hålla med om att lysena bak ser liiite väl snälla ut. Det, samt det faktum att det är lite Audi "one frame" över fronten (kolla noga...) är mina enda invändningar.
baklampan kan nog bli snygg med en vit blinkers..men man måste ju se den i verkligheten..kanske mkt snyggare då,....nån som vet när den kommer
Bu
469
Bumer
BMW 118 i - 05
Hur tror ni kommer prisutvecklingen bli för den gamla trean? Kommer den bli helt värdelös när d kommer en ny modell? (E30)
-
219
- -BMW- -
BMW 535d -08 LCI
Skyline GTR -91
Känner igen bilen.. Har varit med i Auto Motor Sport för ett tag sedan fast bilens färg var då blå.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
bmw_chrille skrev:

"Chris Bangle är numer, som jag förstått det, befordrad till "högsta instans" för bildesign inom BMW Group. Dvs. han är alltså designchef för både BMW, Mini och Rolls Royce. Men själva "designandet" sköts nu av andra under honom".

Vad härligt det skulle vara med en budget-Rolls Royce fylld med vinyl och rysk plast för halva priset;-)
/A
Den brochyren som det länkas till i denna tråd är äkta...

Jag vet för jag har en.. ;-)

/Anton
J
193
J Power
Väntar på M5 F10!
Jag är av uppfattningen att bilderna är äkta. Mycket lyckad design isåfall. Klart snyggare än nya 5-serien om jag får säga så. Först tyckte jag E60 var "ful" men designen växer med tiden. E90 vann mitt hjärta direkt dock. Jag tror att den kommer att sälja bättre än E46.

betriebsanleitung3
Inga vackra linjer,bara en oformlig klump.Skulle aldrig köpa en bil som ser ut så.
nån som vet när lupen kommer
kupen menade jag förstås*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.