|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
bra att E90 avviker inte så mycket från E46. jag tycker att det ska finns kontinuitet mellan modellerna som t.ex E21 och E30. det var ju bara finnslippning av det redan perfekta. E32 och E65 blev för stor design förändring för allmenheten att acceptera så nu är dwem lite mer försiktiga med 3an. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Baklyktorna ser ut att va tagna direkt från förra generationen Nissan Primera. I övrigt ser den helt okej ut, bara att vänta på att eventuella barnsjukdomar tagits om hand :-) |
|
| Gillar inte heller bakdelen. Interiören i stil med nya 1/5 serien. Och som alla nya bmws designade av c.b så måste man upp i minst 18" fälgar för att bilen skall se vettig ut. | |
|
Det verkar som att man kan få två typer av inredningar i E90. Jämför bild 12 och 21. Instrumentbrädan på bild 21 saknar ju den högra "mössan", dessutom ser mittkonsollen helt annars ut... Kanske är det så att inredningen ser ut som på bild 21 om man inte valt till iDrive och navigation, så att man inte behöver bildskärmen...? MVH |
|
|
alltså Med och utan iDrive med tillhörande skärm? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
oj sorry, det var ju det du skrev... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Ser tyvärr tämligen äkta ut. Jag är ingen fan av E60 och hade hoppats att E90 skulle vara mindre "Banglifierad" ... suck. Det är kanske jag som börjar bli gammal. Hoppet får leva ett tag till, E46 standard ser tämligen beige ut jämfört med en sänkt med M-paket, hoppas det blir samma förbättring på E90. |
|
|
Sieht ja lecker aus! Har också väldigt svårt att föreställa mig att någon skulle lägga ner all tid och pengar som krävs för att skapa en sån extremt välgjord katalog. Det är inget 1-timmes arbete i Photoshop direkt. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Så bilder av nye m3 / sedan / touring og noe som så ut som en 6-serie touring i 2 tyske blader i dag. Begge bladene begynte på "Auto..." I det ene bladet var det spionfotografier av en touring som blir kjørt ut av en lastbil, og en sedan på bane(?) med tildekte lykter og litt andre detaljer. m3'en virket photoshoppet, men fyyyyy f..!! Så inte dum ut! [space] |
|
| finns i autobild och autozeitung samt tyska auto motor und sport | |
|
Ja, E90 blir en höjdare, inge snack, ser både aggressiv och elegant ut! /Lasse Länk |
|
|
Första alstret från Chris Bangle som inte ser ut som om han har fått totalt hjärnsläpp, men inte fan är den snygg! Jag verkligen avskyr instrumentbrädan med iDrive!! Inte bara denna modell som lider av den iofs.. Min bil: Länk |
|
|
E90 är mig veterligen inte designad av Chris Bangle, utan av BMWs nya designteam. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
|
Den följer hans designfilosofi i alla fall.. Min bil: Länk |
|
| chris har itne ens designat 5-serien....det är den nya designchefen....det var han som gjorde den fula häcken på e65 och e63 också | |
|
bmw_jerry, Det stämmer däremot inte riktigt. E65 är Bangles skapelse. Mvh, Kalle _____ Min E34: Länk |
|
| jo bilen är hans skapelse men inte baken...det har holländaren kommit på | |
| Länk nu finns bilderna även här.....tycker verkligen att det är synd att dem har satt ditt så fula baklampor | |
| Vad har Chris för position hos BMW nu? Mig veterligen har han inte fysiskt ritat en enda bil däremot är han hur som helst ansvarig för designen? Har han kopplats bort helt från designteamet nu? | |
| han är på m-avdelningen eller så var det rolls-royce och mini | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.