|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
DanneR |
jaha okej jo de stämmer nogg , men vadå märker man av de 150-200kg? eller? Daniel |
|
Enligt pappren och vägning som jag gjort så är det 100kg det skiljer... Länk har du vikten på coupén o när ja vägde min låg den på 1560kg... Men givetvis gör 100 kg sitt... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Jops cabben är tyngre! men min 94 cab piskar då 3,2an endå=) det är kul=) Länk till Pärlan: Länk M.E |
|
DanneR |
mAnGe-9 Tycker att ja känner i gen den ? köpte du den? Men Men, ja skulle byta framstolarna från cupen! om ja skulle ha en M3 cabbe! Daniel |
|
Jasså? om ja köpte den? ja ja fick den ju inte hehe=) det sitter nu m3 cupe stolar i! det är då snyggare tycker jag! annars är det ju samam stolar som i 325an ja hade! de ä ju inge kul=( M.E |
|
|
Mange-9 Inte så fet bil när man moddar på allt äckligt... /Öberg |
|
|
m3 gt är så himla fin......den gröna färgen...mmmums....det är en jäkla fin bil och bra.......skulle vilja se den in action....skulle vara roligt om någon satte m3 csl motorn i en m3 gt....100% banåkning..... ///325/// |
|
|
Jonte, du tror inte att m3 csl chassit är bättre än m3 gt? Mvh Per |
|
|
Fattar överhuvudtaget hur man ens kan producera M3 CAB! SKa inte M3an föreställa en sportbil, va fasen bygger man den då i cab utförande för,vridfasthet och styvhet blir ju aldrig detsamma i en bil utan tak! Näe, M3 utan tak tycker jag inte är någon vidare lyckad kombination! Hällre älskad för den jag inte är än hatad för den jag är! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.