AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
840

Vad är den här värd?

Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
Länk
funderar på att köpa den utan fälgar då jag har en kusin som säljer bra däck & fälgar till bra pris.

mvh
yoodina

"riktiga brudar kör BMW"
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jag tycker den är på tok för dyr, visst lite mil och skinn men den verkar sakna AC vilket borde göra den ganska svårsåld, 99k tycker jag inte man ska betala.

Sen verkar den vara trimmad, enlingt VV har den 141kw(192hk), vad händer om man smäller den? Har väldigt svårt att tro att försökringen gäller som vanligt...

Normalt pris på 325 -94 bör ligga på 45-55, men nu har ju den här gått väldigt lite, så den är väl värd lite mer kanske...

Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
hej.
jo det var ac i bilen.
lite trimmad var den men det är väl alla bilar mer eller mindre?

mvh
yoodina

"riktiga brudar kör BMW"
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
hej
jo, såg att den hade ac, han hade ju lite skumt upplägg av annonsen...

Om alla bilar är mer eller midre trimmade har jag ingen uppfattning om, men försäkringsbolagen gör mer och mer för att strypa sina utgifter, och skulle dom upptäcka att bilen är trimmad så kan jag nästan garantera att det skulle knasa.

Hur mycke billigare blir den utan fälgarna?
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jisses, den var på tok för dyr. För de pengarna kan du få en fräsch E39. Sen är det frågan om hur mycket du får köpa den för utan fälgar? Jag skulle inte betala mer än 65.000:- för den dessutom med fälgar. Om du nu vill så gärna ha en E36 och vill lägga ut så mycket pengar på en sån modell då föreslår jag dig och titta på 328:or. För det pris som (drömmaren) begär för sin 325 kan du istället skaffa dig en 328 som dessutom är nyare än en 94 årsmodell 325.

------
Länk
Länk
Rätt bil till tokpris.

/Simon
Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
ja...han begärde 88 utan fälgar så glöm det säger jag!
letar vidare... =)

mvh
yoodina
Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
ja...han begärde 88 utan fälgar så glöm det säger jag!
letar vidare... =)

mvh
yoodina

"riktiga brudar kör BMW"
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Han lär knappast få den såld för det priset, vänta några veckor och pruta hårt!
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Såg att snubben har sänkt priset från 99kkr till 96kkr nu...
Jag sålde min 325:a-93 med samma typ av utrustning! för 80K. hade gått 17.400mil. hahaha jag e såå nöjd! Hittade rätt köpar som uppskattad allt jag hade lagt ut mm. detta var i feb, i år 2004!

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
Som de flesta redan påpekat är detta ännu en drömmare som är i farten som tror sig kunna få igen pengarna stackarn lagt på fälgarna.

Rätt bil till fel pris skrev någon. Mer än 65-70kkr känns alldeles för dyrt för denna så ett utgångspris på runt 80 med prutmån är kanske inte fel om han vill få den såld.
Mycket pengar men samtidigt bör den vara lite dyrare än 20kmilarna.
Sen om man vill köpa 328 eller 325 med färre mil för samma peng är upp till spekulanten att bedöma.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
Visa användare
107
yoodina
328 coupe - 96
burberry: lessen men färgen var inte i min smak. annars såg den fin ut =)
jag ska pruta lite med killen & se vad han säger.

mvh
yoodina

"riktiga brudar kör BMW"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.