|
|
|
|---|---|
|
Hej kära bmw vänner! har hittat denna bil, Passar bra in på det jag söker. Men funderar på om priset är riktigt? ta en kik o säg era åsikter! Länk " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " | |
|
Nice! Mkt snygg i bästa färgen (min har samma ;). Är bilen i väldigt fint skick så kan det vara rimligt men jag skulle lägga lite till och satsa på en 328. Hoppas han har bytt dämpare i samband med sänkningen. Lycka till! |
|
|
snygg bil och den såg ju rätt fin ut på bilden så är den fin i övrigt så är väl priset ok! B-M-W |
|
|
Hmm, var lite sugen på en 328. Men det är ju så att för dom pengarna jag vill köpa för "60.000:-" Så är det lurigt att hitta nån 328 ska jag säga! Eller nån som sprungit på nån ? " BMW - Bara att växla ner, Och njuta! " |
|
|
det är nog vettigare att köpa en 325 för 60k än 328 för 60k. en 328 60k bör vara under normalskick. kan man inte sträcka sig lite mer än 60k är nog 325 ett klokt val. MVH // Harris |
|
|
håller med Harris_85 om att en bil för 60,000kr så är nog 325i ett bättre val än 328i B-M-W |
|
| Är du ej nöjd med den så är du välkommen för en titt på min =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.