|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gomer: värst vad jag ser din bil ofta. här omdagen när jag var på lägenhetsvisning stod den där och glänste och senast igår kväl såg den rödljusrejsa vid McDonalds på Sveavägen runt 22.00 :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
gomer: Du var händelsevis inte på BMW Solna i lördags 11/9? Jag jobbar ju där och såg en röd Z3 Coupé stå parkerad utanför, kollade upp regnumret och såg att den var hemmahörande i Solna och tänkte att det kanske var du. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Gomer: Masten ser ALLT!!!! Masten: Jag har ett bra erbjudande till Dig, vi kan väl höras i veckan?? Min telefon har pajat, så jag har inte Ditt nr.. /Caspar Länk |
|
|
Fear the Mast! ;) Caspar: Sure! Mailade precis mitt nummer till dig. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Tjena, z3c: om du kollade lägenheter i frösunda så är det inte helt otroligt att den står där och glänser, rödljusracing känner jag dock inte till... jo! I onsdags tog jag ju den vägen hem från innebandyn... men jag kör ju så snällt så snällt :-) masten: japp, jag var där och köpte lite clips till dörrsidan.. hade lite verkstadsövning med bilen igår.. vad jobbar du med på bmw? grym koll alla verkar ha :-) Jag träffade på en svart z3c vid solna centrum i lördags runt 16-17 tiden, stog parkerad bakom den.. det var många huvuden som vändes när det stog 2 z3c på rad där.. var det någon från forumet kanske? svart z3c, inget z3 emblem på bakluckan, mr.cap behandlad, defa larm och stenskott på motoruven :-) ? Det skulle vara trevligt att träffa alla, över en öl går ju inte ihop riktigt, men en diet-fanta eller kaffe kanske? |
|
|
gomer, jag tror jag vet vilken det är har sett den i Solna C fler gånger. tror ine at det är någon här. den står parkerad inte långt i från dig. För resten, jag skirver på kontraktet på eftermiddan så från och med April så kommer det stå 2 st Z3C där :-) Det verkar inte vara helt lätt att hitta parkeringplast där? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
p.s missade sista meningen du skrev. Eftersom sista stockholmsträffen i år blev lite flopp pga av regn så kanske hinner vi med en till. det har ju blivit lite brittsommar så jag tror att även Caspar väntar med avställningen :-)... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Z3c: Jovisst väntar jag med det, service den 23'e. Kanske nästa vecka?? Om vädret står sig?? Bilen är dock rejält strippad nu.. Ingen stereo (och inga blinkande lampor..), stora delar av inredningen utsliten osv... Vinterprojekten har börjat. |
|
|
z3c: trevligt! det är ett fint område, dock med massiv kö till garage, men jag har inte haft några som helst problem med att hitta plats på gatan för bilen, så oroa dig inte för det. Man blir lite lurad eftersom det jämnt verkar vara fullt, men på dagarna är det alla från kontoren som tar platser, så det är bra rotation morgon/kväll på p-platserna. Sen så är det ett lugnt område också, så det känns okej att ha bilen på gatan där. Till skillnad mot t.ex. råsunda där man får evakuera varje gång det är en happening på arenan... träff? inte nästa vecka.. då är min bil inne på lite omvård och pyssel.. |
|
|
Caspar, gomer: tänkte snarare på senare i veckan dennav vecka. typ torsdag? vädret lär inte hålla i sig hur länge som helst... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
såg nu att BMW Säsongsavslutning vid Brostugan är ikväll 13/9 från kl. 18.00. själv hinner jag dessvärre inte. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Torsdag kan funka, jag får återkomma /Caspar Länk |
|
|
gomer: Ah, jag såg en person som stod borta vid reservdelsdisken, måste ha varit du då :) Jag jobbar som hallvärd på begagnatavdelningen där, dvs. jag hjälper säljarna med lite av varje. Kommer du dit någon mer gång så kom ner och hälsa vet ja, jobbar i regel varje helg :) Z3c: Träff på torsdag fungerar för mig! Jag skulle händelsevis inte kunna få åka med dig då Tomas? Har kört vår Z3:a lite mycket nu på sistone (i regn dessutom, ve och fasa! :| ) så jag tror inte att jag kan ta den på torsdag... En liten träff med öl inblandat senare i höst är väl förresten ingen omöjlighet, åtminstone inte för de av oss som bor i Stockholm? Finns ett mycket bra ölställe på Vasagatan som heter Duvel där de har minst femtielva olika sorters öl, väldigt trevligt. Diskussionerna efter några öl kan ju dessutom bli rätt skojiga :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
masten: inga problem. ska vi köra igång en tråd om detta? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Tomas: Perfa! Jag lägger upp en tråd och lägger upp info om det hela på z3roadster.net. /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.