|
|
|
|---|---|
|
Så var det då min tur:-( Efter 700 km så började fodret (eller vad det heter) i båda framdörrarna knaka vid körning på dåliga vägar! I USA är det ett känt problem (Länk tur är verkar det finnas en lösning på detta. Undrar om det kan ha att göra med att det är så varmt ute nu, att det blir nån form av missförhållande mellan metallen (expansion) och plasten!?Vad trött man blir! Skall bli kul att se om BMW i Uppsala hört talas om detta, i USA har man gjort det i varje fall, och där verkar de flesta fått hjälp med problemet. /Anders | |
|
blev lite fel på länken, så här skall det vara! Länk |
|
|
Berätta sen hur BMW hanterat detta. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
Idag var det nästan helt borta, skumt problem.Jag återkommer! /A |
|
|
b97_knl: Var in med bilen i förrgår, och blev väl bemött! Snubben i disken frågade om jag hade behandlat listerna med något själv eller om jag lämnat in bilen till MrCap, eftersom man hade misstankar om att kunden själv ställt till problemet! Tydligen var problemet inte helt okänt!?(varför skulle ngn överhuvudtaget börja att mixtra med listerna på sin bil efter 200 mil??) Listerna är nu behandlad med någon sörja. Men kruxet är att problemet bara uppträder när det är varmt och fuktigt, så framtiden får utvisa! /A |
|
Njuren |
BMW E39 - Den sista riktiga BMW:n som byggdes.......... BMW - i nöd och lust? |
|
Sigdarve: intressant... då borde det avta på vintern... Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.