|
|
|
|---|---|
|
Vill bara varna för denna cab. Var å tittade på den när den var 10 000 dyrare. jävla skit var det.INTE värt att titta på ens. Länk TYSKREGGAD stor reva/lagning i cabben gick inte se igenom bakruta spackelspricka i huv där bmw märket suttit en gång i tiden rutona var lite allmänt snea när man skulle stänga dörrarna ingen servicebok---GARANTERAD mätarfifflad! rost börjar komma överallt. han sa att den aldrig varit krockad!!! var en stor svetsfog i motorrummet, konstiga lagningar överallt på bilen.......typ SNE inredning dålig! fälgar askantstötta!!! däck slut= asdyrt...lockade med att han visste en som kunde fixa billigt!!! Säger bara en sak: AKTA er för denna bil !!! | |
| Finns det verkligen folk som ens tycker att bilen är fin? Visst väcker den uppmärksamhet, men vilken typ? Folk som finner bilen snygg...eller skrattar åt den? Bara en tanke... | |
|
Fartglad// Alla kanske inte har råd med en M5-2002!;) ------ Länk Länk |
|
|
Fartglad: Jag håller med dig! DEN ÄR HEMSK! Dock är det väl nu nästan så att om man vill väcka uppmärksamhet så ska man köra en helt orginal E36 utan grotesk styling för dom är fan inte vanliga längre. Personligen räcker det för mig att se den smaklösa stylingen på bilden för att alla femtioelva varingsklockor ska börja ringa! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
D-diddy |
nej den var inte så fin. reva i cabben och så verkar grillen ha gått sönder med...... en magsäck istället för 2 njurar... :D fast å andra sidan var ju priset därefter. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
va e det för en e 36 a ?? 325 320 eller?? Det står den e fint skick ju??:-) Den e otroligt vårdad står det ..han manar kanske van vårdad då eller ??? |
|
|
Haha jag tycker den var äcklig. Styla så där är ju helt smaklöst. Det enda som behövs på E36 är fräsch lack, stora fälgar och M-pak på sin höjd. Jag saknar M-pak på min annars mkt nöjd med utseendet. MVH // Harris |
|
|
Detta är inte styling det är vandalisering. Har ni sett vad någon gjort med njurarna i fronten? Huvva. Dessutom ska man bli misstänksam när det inte är ägaren som säljer bilen i privatannonser. |
|
| Grodan: Kanske inte, men man kan hitta otroligt fina exemplar i varje prisklass! ;) | |
|
Ja, inte var den snygg i alla fall. Tyskreggad dessutom, haha, stackars jävel som köper den bilen.... Vad är det för modell? 320, 325? |
|
| Skulle kunna tänka mig fälgarna om de inte vore kantstötta. I övrigt så får han nog sänka priset en hel del innan jag blir intresserad... | |
|
det är en 325...vill också påpeka att lådan kändes lite väl inkörd!!! ingen bil att lägga ner pengar ens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.