|
|
|
|---|---|
|
Hur får man den bästa växelkursen ? Ska man växla till kontanter hemma eller går det att betala med Visakort ? Vad är kursen på en banköverföring kontra t.e.x. Forex ? M.v.h. Kentx | |
|
Jag har tjatat mig till storkundsrabatt hos forex. Den ger 2,5 öre billigare kurs vid växling till euro. www.forex.se |
|
|
tjenare.. hur tjatade du till dig storkundsrabatt??? mvh. daniel |
|
| Du kan ansöka om förmånskort hos x-change, ger ungefär samma rabatt. Absolut billigast är dock banköverföring. | |
|
Jag lyckades att pruta hos forex från en kurs på 9,25 till 9,21 när jag växlade till min bil. Fråga först vad kursen är och fråga sedan vilken kurs dom ger dig om du växlar xxxxx Euro. |
|
|
*Leffman: Låter konstigt.... i och med att forex STENHÅRT har fasta kurser för alla kunder utom för de med storkundsrabatt. Din "prutning" (på 2,5 öre under s-kundsrabatten) skulle innebära en extra vinst till dig själv på 1.200 kr om du växlade 30.000 euro. Låter mycket märkligt i mina öron.... |
|
|
Det är säkert, jag växlade 20200 Euro och tjäna 800kr. Jag växlade på centralstation i Göterborg som ska vara störst i trakterna. Obs ! Jag ringde dom samma dag jag hämtade pengarna, kan säkert vara svårare pruta på plats. Här är kvittot Länk , normal kursen vid aktuell tid får du om du ringer dom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.