|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Idag läser man i lokaltidningen här (Västerbottens Kuriren) att det är en "Grå" BMW som polisen söker. Enligt aftonbladets källa så var det en svart BMW han såg... Hmmmmmm.................... BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
stefannorr |
Har mitt märke i sidofacket fram+ skinnprovet från inredningen,och har då inte planerat något rån ännu : ) |
|
Hasso brukar du oxå mejla om du anser att nåt är kasst ? jag brukar ge dem mina synpunkter i alla fall. En man aldrig får svar av är sopan Collin Hur fulländat ditt liv än kan verka, finns det alltid plats till en stor kall öl... /Stefan F |
|
|
k1mzo Passa dig,efter att ha läst kvalitetstidningen AB så vet man att alla utan modellbeteckning är kriminella,damen skulle garanterat köra rymlingar eller begå någon kriminellhandling.:)) |
|
Tigerr |
k1mzo - bra idé med listan.. lite lagom för mig. jag är för lat för att skriva mejl. ;) |
|
Min bil har med optionen: 320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL (Modellbeteckning utgår) Man kan alltså bestämma när man köper bilen om man vill vara kriminell eller inte. |
|
|
O i Eminenta Expressen vet dom att det var en GRÅ BMW 730 hur dom nu vet det.. |
|
|
O i Dn en Grå 530..gänget verkar ha tillgång till många bimmers |
|
|
Hehe, ja.. dom är helt fantastiska. Några gånger är den grå, sen svart.. 5-serie o 7-serie... Här nere i mina trakter stals det en E39 -01 för några veckor sedan (Mörkgrå/svart). Undrar om det kan vara den dom åker runt i... skulle inte förvåna mig alls faktiskt. Håll utkik för WNK xxx isf (o annars också). Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
k1mzo: JAg är på! Pinsamt att en tidning skriver så! Men då vet vi nu att större delen på det här forumet är kriminella! :DDD /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Är väl bara att vänta på att polisen ska knacka på dörrn nu när alla som kör utan modellbeteckning är brottslingar! Bilen: Länk |
|
|
Min 520iT-96 hade ingen modellbeteckning, borttagen redan på fabrik. BMW har alltså tillverkat en gangsta-bil! En 520 Touring, vad rädda grannarna skall bli!!! :-) Aftonbladet m fl tidningar verkar utgå från en förutfattade mening att BMW körs av unga busar. (Vilket i o f s förekommer det med...) |
|
|
Igår(söndag) vid halv 5 hade jag och en till mailet namn till kim för protestlistan! Kom igen nu ni andra och skicka ett mail så vi slipper dessa löjliga anklagelser i den svenska sunkiga kvällspressen! :) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
En av mina "säkra" källor påpekade för mig igår att i ett bilrelaterat radioprogram för ett antal år sedan gjorde någon uttalandet " Fiatägare kör på det här viset" med en nedlåtande attityd, programet blev visst fällt för "hets mot folkgrupp" så någon typ av predjudikat borde finnas. ///MVH Hasso Länk |
|
Ok,då är jag nog en "möjlig brottsling"....Såg ju på TV´n igår att den gråa BMW´n (som visst var flyktbilen) är en E32:a....Min är svart OCH dessutom utan modellbeteckning,snacka om gangsterbil :) Mvh Janne. |
|
| Såg bilen "live" på nyheterna i går en grå 7a.Efter A-Bs skriverier så har jag blivit så nervös att någon skall tro att jag är en skurk så jag har beställt en extra modellbeteckning som jag kan ha på vänstra sidan för tänk om grannarna tror att lilla jag är kriminell.Jag har ju modellbeteckning men man vet aldrig. | |
|
Men pojkar .... handen på hjärtat, har ni inte överskridigt hastighetsbegränsningen någon gång, flera av er säkert med mer än 30km/h, kanske till och med mycket mer än så under kortare eller längre sträckor. Alltså är ni brottslingar = kan dömas för ett brott, sedan är ju detta inte ett så bra urvalskriterium då jag kan lova att alla som har körkort någon gång gjort samma sak. ;) Åt Aftonbladets journalistik har jag alltid sagt pheeew (samma för Expressen också). |
|
|
njaa, man måste nog ändå vara dömd för något för att vara brottsling. Oskyldig tills motsatsen bevisats och allt det där:) Fast det är klart, om Aftonbladet säger så... jag har inte heller någon modellbeteckning, och ta mig tusan, bilen är grå? vart anmäler jag mig? För när aftonbladet går på jakt så är det väl lika bra att man ger sig självmant?;-) |
|
| Har aldrig sett en E32 med modellbeteckning. Dock så förekommer det på E34, 2 av våra 4 bilar har modellbeteckning, så då får man se till åka i någon av dem hädanefter annars åker man i finkan vid nästa poliskontroll :-) ASG | |
| hahaha....sjukt roligt att sitta och läsa att vi har så många brottslingar som erkänner....jag blir så rörd av detta så jag måste nog också erkänna detta har varit tungt krimminell senaste året....ska nog sätta tebax modellbetäckningen...förlåt alla som jag har skrämt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.