|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
;-) Länk "När männen kom ut från affären försvann de i en svart BMW. - Modellbeteckningen bak på bilen hade tagits bort. Det är vanligt att brottslingar gör så, säger källan." | |
|
Haha, fjanthögar... /Micke |
|
|
vicke mörker, hur trovärdig är en sån "källa"?? Kanske inte ens var en BMW, men han trodde det "för brottslingar brukar ha BMW" ;-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Det var det sämsta jag hört, haha.... | |
|
Återigen lysande journalistik från aftonbladet... stoppa in lösryckta citat som inte överhuvudtaget bidrar till nyhetsvärdet. Undrar vem källan är? Herr "Anti-BMW"Collin? :-) ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
| Aha!! vilken tur att kvällstidningarna finns nu är det ju bara att kolla om bilen har modellbeteckning eller inte så vet man om det sitter brottslingar eller skötsamma människor i bilen.Fantastisk "källa"dom har gräft fram. | |
|
Ajaj, bara de inte kollar på min parkering för där står minsann en svart BMW utan modellbeteckning... Hjälp! Bongo! /Micke |
|
|
Fan då åker man väl dit snart......inte på någon av mina bmw´n har jag hafft modelbetekning......säpo har nog kollat in mig i ett bra tag nu. Sprängarn vet nästan allt! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Rent förtal av BMWägare källan ej trovärdig :)) Blir ett mejl . ///MVH Hasso Länk |
|
En SVART BMW...oouuhh...va läskigt....och utan modellbeteckning...HJÄLP, det låter ju livsafarligt ju :DDD /Lazze Länk |
|
|
k1mzo: Jag är på! :-) Varför springa runt och jollra när man kan sitta i ett hörn och tjura? |
|
|
Aj fasen, då förstår jag varför folk tittar nervöst på min bil.....den har ingen "gradbeteckning"! :o))) Aftonbladets kompetenta journalistkår har återigen bevisat sin fullkomlighet! ;o) Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Inte undra på att grannarna har slutat att hälsa. Jag är ju en BROTTSLING!!!!........Mamma HJÄÄÄLP!.........Snälla polisen det va inte meningen att luras, jag ska köpa baklucksemblem jag lovar! | |
|
Det roliga är ju att de flesta, tror jag, tar bort det för att slippa ge brottslingar ledtrådar om vad det är för motor bilen har och vad bilen kan vara värd. Så det är väl egentligen tvärt om? :-) Själv ser jag kanske 2-4 st. på ett år som har kvar sina modellbeteckningar på bilen, alla andra får man ju sitta själv och gissa om vad det är de kör med. Man ser ju ganska snart om det är en 3- 5- eller 7-serie osv. men sedan tar det stopp. (M3/M5 är väl ganska tydligt också) |
|
|
...snackar vi om emblemet!? Oj, trodde det var modellbeteckningen... 520, 530, 320 osv...?? |
|
| modellbeteckningsemblem | |
|
Jaha... vad finns det att säga!? "- Modellbeteckningen bak på bilen hade tagits bort. Det är vanligt att brottslingar gör så, säger källan." Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man läser det.. Hur vanligt är det att man har kvar modellbeteckningen överhuvudtaget? Attans! Nu får man ta och skynda sig att skaffa en sån skylt så man inte blir polisanmäld av aftonbladets "säkra" källor.. BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Det blev ett mail :P ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Hehe, man får ju välja när man köper bilen ny om man vill ha emlem eller ej. :) Men är ingen brottsling iaf, som tur är ;) //Simon |
|
|
Hehe, man får ju välja när man köper bilen ny om man vill ha emlem eller ej. :) Men jag är ingen brottsling iaf, som tur är ;) //Simon |
|
|
Det är en skvallertidning framför allt. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.