|
|
|
|---|---|
| Tja som rubriken lyder vad anser ni krävs för att en bil ska duga till utställning ex vis vallåkra mm..? Måste bilen ha egenhändigt breddade skärmar o massa uppskärningar i diverse plåt? Eller räcker det bara att man har en klassiker eller en ovanligt fin bil? Skulle va intressant att höra eran åsikt.. | |
|
Det är ju en smaksak det där... Personligen tycker jag att en bil ska vara mycket ovanlig, ovanlig och i väldigt fint skick, eller egenhändigt byggd/ombyggd för att vara värd att visa upp. Det enda folk som ställer ut en bil med en massa köpta kjolpaket och grejer på egentligen visar upp är att de spenderat mycket pengar, ingenting annat... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| du kan ställa ut en orginal bil om du vill, var många sånna i emmaboda i år, vissa ställer bara ut sina bilar för att få en bra parkeringsplats | |
| Får hålla med der_meister_, på vallåkra förra året så var det ungefär samma klassa på utställningsbilarna som på parkeringen....... SPeciellt hos volvo, många 740 med tonade rutor o en vinge........ Nja, vill jag se en orginal volvo så kan jag åka till en ICA affär o titta på parkeringen där. | |
| hehe jongen det har du rätt i finre bilar på skroten i vissa fall | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.