|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| är det någon som vet om det kommer nya färger till z4 och isåfall när | |
| Nope | |
| ok..jag såg en ny på bmw.de..eller den kanske inte är ny men jag har itne sett den förut...vad är det som är special på din z4 | |
|
Såg en imolaröd (individual) i Malmö igår. Riktigt snygg var den! MVH / Jacob |
|
| imolaröd...jag visste inte att man kunde beställa den..har bara sett en individual färg till z4...finns det nån hemsida där man kan se alla färgerna eller | |
|
Olivgrön metallic är den senaste färgen. Inte en nyhet längre. |
|
| på bmw.de finns det en nachtblau metallic till z4:an | |
|
Hobbe: du menar väl inte Urbangrun? även kallad för geastapogrön i denna tråd: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
bmw_jerry: Här hittar du all information om Individualpaketen. ---> Länk MVH / Jacob |
|
| jag hittar bara en färg till z4:an där | |
|
Z3c4ever, Nej för tusan ! Inte den hemska färgen. Olivgrön metallic ligger mellan Dark Silver och Titanium Silver på färgskalan. |
|
| jag har också sett den..den har inte funnits länge eller | |
|
en gul vore väl nåt? jag har alltid gillar starka färger ( varför har jag då själv en arktiksilber kan man fråga sig?) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
| Undrar hur många ljusröda Z4 det finns i Sverige. | |
| aye har du nån bild på din | |
| Här finns en ljusröd med svart cab. | |
|
Z4 med "Individual Maritim"-paketet finns även i Orinoco (mörkgrön)-metallic. Skulle själv tycka att en Z4 i nya "Sparkling Graphite" (en ny mörkgrå nyans till 1-serien och 3-serie Ci) vore klockrent!!! Gärna i kombination med svart läder, 18" och vita blinkers... MVH |
|
|
jag efterlyser roliga färger till Z4. Estrilblå eller Phenix gul ? Såg att på 80 talet fanns en BMW färg som hete Golf. en citrongul mot lime hållet. den skulle göra sig grymt bra på en Z4. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
bmw_jerry: De individualfärger du ser på hemsidan kan du beställa till Z4:an, kostar 25000:- extra. aye: Finns även en ljuröd i Malmö. MVH / Jacob |
|
| jacob_m3...jag såg bara en färg..men estorilblå eller topazblå vore nåt...imolaröd eller nåt liknande skulel också vara intressant | |
| Du kan få din Z4 i precis vilken färg som helst. Individual som Jacob skriver är inte bundna till en modell. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.