|
|
|
|---|---|
|
rubriken säger de mesta, besiktning av bilar sker tydilgen vid 17,00.. Kan inte enbart för bmw bilar men kan va kul om många sådanna dök upp.. läs mer på www.blackrace.nu | |
|
Glömde ju skriva vart för er som inte orkar gå in på den länkade sidan.. Björkgatan, dvs den mellan Handelsbanken och korvkoisken..från tågspåret och fram till korsningen Bolandsgatan/brjörkgatan.. |
|
| kostar det bara för de som ska köra? eller gäller det även de som vill glo på =)...jag åker nämligen gärna å tittar :D kan bli jääkligt skoj | |
| gratis o glo, kostar o köra | |
|
Jag kommer vara med och köra, vill se fler Beemers där nu! =) /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
|
Vilket skit. Det är nog kul och köra, men som åskådare var det helt värdelöst. Vi fick inte komma närmare än ca 200 meter bakom bilarna, ja, bakom!!! Hur kul är det då att titta?? Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Uselt för publik men de hade dom ju gått ut med innan. Förutom regnet var det ett klockrent race! /// Nicke Nytt rekord med M5an, 2,86 l / mil =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.