|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,hittade en högtalare...stor ungefär som 2 vanliga relän....ahhh ingen mer huvudvärk =) | |
| hehe stackars chobbe , låter juh sinnessjukt, har du verkligen nollställt allt. lova att berätta vad det var när du konstaterat felet | |
haimaul |
Det kanske har med det här att göra!? :O Länk Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Nej men jag ahr hittat felet nu,trodde att jag hade skrivit det ? en högtalare som såg ut ungefär som 3st relän,i storlek alltså,svart dosa slet ut den,fan vilket jobb det var att hitta skiten alltså,nu funkar det iaf =) |
|
Helga |
Det var en gammal öststats mikrofon = omvänd högtalare. Allt som sades i bimmern gick direkt till Lada.s ingenjörer. MVH Helgas man från västkusten. |
|
Jag hör bara tre blingar och bara sådär varannan dag. inte så farligt, men vad betyder det? |
|
|
troligen inte samma som jag ahde besvär med,om det inte är så att det blingar för dej då kör över 60km/h ? för mej var det en liiiiiiten högtalare som satt under ratten,satt i en svart liten platsbehållare,,såg ut som ett stort relä |
|
|
Länk ch0bbe: Vv läs svaret på fråga 2.. Tidsfråga innan din tråd raderas... 328án: Länk |
|
|
Till AndersX min blingade tre gånger också och det var memo nere på klockan på min kanske kan vara nåt liknande på din min blingar inget nu förutom vid +3grader ute temp Bimmer |
|
|
Constrictor är du låtsaspolis eller ? Inlägget har legat inne sen 2004-08-05 17:25 och är inte borttaget än |
|
|
Svar: Ja 328án: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.