|
|
|
|---|---|
|
som rubriken säger har dom det? MVH Jonas | |
|
Hej! Yes de har dom... Mvh Jocke W |
|
|
Okej. Kan undra om man kunde få tag på en sån....du vet ingen? MVH Jonas |
|
|
Jag har en! ;o) ///Tobbe |
|
| maila mig på jonas@horred.nu | |
|
toby, du skulle inte vilja ha vänligheten att packa ihop den i en pdf och maila över????? ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Den är på 300mb i pdf..... ///Tobbe |
|
V12 LeMans |
Varför inte ladda ner pdf-filerna från Alpinas hemsida www.alpina-automobile.de ???? |
|
Jag har Alpina ETK, betydligt mera info än dom pdf-bladen som ligger på deras hemsida. Mvh Tobbe |
|
|
Tobbe: du har mail Mvh.Lazy |
|
V12 LeMans |
okej |
|
toby 2001, Har du köpt Alpina ETK? Isåfall vart? Är nämligen mycket intresserad av att ha den. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Med vart menar jag artikel id =) Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Toby...har du DC eller DC++ så kanske du kan ladda ner den på din HDD och tala om för oss när du loggar in på en viss hubb så hämtar vi den därifrån ;))))) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
|
Jag har köpt den på tyska ebay... Vet inte om jag vill dela ut den på DC++ ///Tobbe |
|
|
Helt förståeligt, men du har inte artikel nummer på den? Isåfall kan jag knata över till bmw och beställa den. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Ola...Man kan inte köpa dessa via BMW, i vart fall inte via BMW här i Sverige ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
| Var kan man få tag i BMW´s ETK, för den skulle jag vilja ha? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.