|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Innan luftfärden ---> Länk /Lazze Länk |
|
|
O fasen,tur att du klarade dig såpass ändå... Måste ändå säga att bilen såg j-vligt fin ut före hur som helst... Nåja,E32:or är ju en aning"svårsålda" idag,så vill du ha en "ny" sådan vagn så finns det säkert läge att inhandla en(eller ett par ;)) för en billig peng... Mvh Janne. |
|
svardska |
Har varit nere och plockat lite med henne ikväll! Ingen rolig upplevelse kan jag säga! Känner att jag inte vill köra bil nå mer!!! Fy sjutton vad glad jag är att ja lever efter detta! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Precis Svardska.....det är vid sådana här "nära döden upplevelser" som folk börjar uppskatta livet ännu mera..Du blir(om du inte redan är det) säkert djupt religiös nu dessutom. Mvh Janne. |
|
D-diddy |
Svardska: synd på en så fin bil. men du hade nog tur låter det som. hoppas att man slipper vara med om något liknande själv. men jag är ju sån gam så jag vill se bilderna på din bil efter smällen kan du inte lägga ut dom. David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
Tur att du själv klarade dig som du gjorde! Annars var det en riktigt snygg bil du hade. Precis så där ska en e32 se ut! |
|
|
Det är just i sådana här lägen som det är bra att kunna uppskatta den där Havannan och 10-15cl Irländsk singelmalt i fåtöljen. Du kommer igen. Mvh Dic. |
|
svardska |
Ja vad ska man säga!? easy come easy go!? Shit happens! Jag måste säga i alla fall att jag är mer skakis än jag någonsin varit tidigare i livet! Fy sjutton alltså! Jag vill aldrig köra bil nåmer! Alldrig! Hoppas verkligen att det går över! Nu gäller det bara att dricka sprit så alla känslor försvinner! HUGA! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
ja kan lägga upp dom på nätet om du mailar bilderna. hade du airbag i bilen ? "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
|
Jag vet precis hur det känns.. Kraschade min AMG SEC drygt 2 år sedan. Var dock mitt eget fel. Höll 230 o tog en avfart.. h-gräns 70. Blanka bakdäck. Bromsar som F-N o får sladd direkt.. upp sidlänges på ett vägräcke o sen bara världen snurrade. Landade tillslut upponer. Länk Jag hade inga problem med att sätta mig o köra igen. Men jag hade problem med att hålla hastighetsgränsen.. åt andra hållet :-) Men det ger med sig.. Ut o kör direkt! Man är en erfarenhet rikare och vet vad som kan hända, och hur jävla snabbt o lätt också. |
|
|
"desto längre man väntar, desto svårare är det att övervinna rädslan" och det stämmer faktiskt, t.ex blir man avkastad från en hästrygg och blir rädd så måste man övervinna rädslan genom att kasta sig upp på hästen igen och tänka "jag klarar det, jag klarar det", tar man för lång tid på sig så blir det bara svårare o svårare tillslut vill man inte alls, likadant är det med allt annat, har provat några gånger så jag vet vad jag snackar om. btw Jävligt synd på en sån fin kärra men du hade bra tur som klarade dig ___ Mvh Patrik N. |
|
svardska |
ok Wadel jag mailar ett par till dig! du kan väl länka här sedan... MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
jepp skall jag göra. wadel@home.se e mailen. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
svardska |
dom finns i din mail! Och jo jag har airbag men den löste inte ut!? Skumt eller hur? MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
Inte skumt alls, om du inte körde in i nåt klockrent framifrån. Airbagen ska ju bara lösa ut om den får signal från flera sensorer fram, verkar som att det på många bilar ändå krävs en hel del för att det ska poffa ut. Är inte fronten smälld så ska airbagen ligga kvar i ratten. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
svardska |
Fronten är ganska tiltad från flera håll! Men visst som du säger så har det inte tagit emot klockrent framifrån! Mest uppifrån! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
svardska : faktiskt inte kommit några bilder , kan det vara så att bilderna är större än vad din mailserver tillåter ? "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
svardska |
Nejdå! Min server tillåter 5 MB Och bilderna är "bara på 1,4 mb ca! Kolla igen! dom gick iväg som dom skulle från mitt Spraykonto! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
hm , fått flera andra mial sista timman men fortfarande inga bilder. jag tror inte min mailserver är krash ivf. , då borde inga mail kommit fram. testa igen eller skicka ett mail med bara text så ser vi om det kommer fram. "There are 10 types of people. Those who understand binary and those who don't." |
|
svardska |
Du har mail igen!!! MVH k´sVärd It´s my way or the highway |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.