|
|
|
|---|---|
Strukt |
Nej!!... sådant här händer bara inte mig! (tänker man jämt), men nu hände det ändå... :( Varför gör folk såhär? Kolla länken... Bilen är en 325i E30 Länk |
|
@#!* Alltid lika tråkigt att höra sånt här. Tyvärr har vi sånt pack som får gå fria på gatorna :( --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| proffs borde ha stulit (m???) växelspaksknoppen :> | |
| Jag avskyr verkligen när dom skall göra en massa skador på plåten och inredningen. Det är väll en sak att bli av med en stereo för ett par tusenlappar, men när dom skall vandalisera bilen också, då blir man ledsen | |
Strukt |
Att själva stereon är borta skiter jag i. Det är vandaliseringen av min kära pärla som gör mig så förbannad. Jag hade tex en laptop i bakluckan värd ca 20 000kronor, den tog dom inte alls, och när dom krossade rutan och låste upp så låste dom ju upp centrallåset också... så dom hade lätt kunnat tagit den. |
|
Såg precis likadant ut på min bil när jag hade inbrott för snart två år sen! Min hathylla var dock uppbruten och en bakruta krossad även. Bältena hade dom oxå klippt av! Då var jag rejält knäckt. Men bilen är sedan länge reparerad och passerar snart 30000 milastrecket! Skön revansch! =) |
|
|
OT, men varför lämnar man en laptop värd 20k i en E30? --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
| En polare hade inbrott i sin calibra i våras (medans den stog på inhängnat område hos arverbil v-ås). Dom slog ena rutan, fällde baksätet o tog låda o steg som låg där bak, stereon fick dom inte loss (trotts att den inte satt fast satt alls, var bara att dra ut), så istället för o sno den, så tröck dom in en mejsel i den o vred om, froten låg utanför söndertrampad. Tycker det är så sjukt att dom inte ens kan det dom är ute för, o istället bara förstör. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.