|
|
|
|---|---|
|
Var på en lite bilutställning i Trollhättan vid slussarna ikväll. efter att störtskuren regnat färdigt och solen tagit kommando över himlen igen så var det dags at beskåda bilarna som ändå kommit. Kom efter ett tag fram till 4 stycken helt otroligt vackra skapelser. 4 stycken 502'or i olika kulör. Jag blev störtförälskad. Är det någon som har lite info om dessa skapelser eller finns det någon bra sida på det stora nätet där man kan läsa själv "De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon." | |
stefannorr |
Länk Länk Länk |
Svärd |
De va ett renoveringsobjekt till salu här på Gotland på försommaren. 15000:- har jag för mig de begärde... hade vart kul, men jag har inte plats... :( ///Martin |
|
Även jag älskar 502:orna... Och även jag menar ju V8:or. Fast... DESSA: Länk Båtar ÄR roligare. |
|
| jag tror det var en 502 till salu på blocket för ett tag sen | |
| jag tror det var en 502 till salu på blocket för ett tag sen | |
|
stämmer bra det, en gräddvit i för 30.000 om jag inte minns fel...säljs även en i delar här nere i kristianstad! fina fina bilar är det, dock har jag redan en 02:a att renovera upp :) känns som att det endast är söndagsbilar, vill ju ha en renrasig banbil :) MVH Johan K |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.