|
|
|
|---|---|
|
Katt-ersättare till 540 E34 sökes! Nån som vet nån som tillverkar/säljer eller nån som har beg? Hör av er i så fall. MVH Johan | |
stefannorr |
Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Jag menar alltså inte nya kattar utan ett "ersättnings-rör". Vill nämligen ta bort kattarna. Eftersom jag kör ganska mycke så känns det bättre att spara på dom lite och bara använda dom vid besiktning. Nya kattar kostar ju en slant. Plus att det skulle låta ännu trevligare ur V8:an om man får bort kattarna. Har remus-system och öppet filter idag. Låter riktigt mysigt men mycket vill ha mer. :-) |
|
|
Varför ta en fin komfortabel glidarbil öch göra om den till ett brölande miljösvin av värsta sort. Du vinner ingen effekt, men pajar vår värld. |
|
|
Ring till Lennart Köhler (0346-310 49), skulle förvåna mig om han inte har katt-ersättare till din bil. Länk MVH / Jacob |
|
|
Hur fan kan man sätta kattersättare på en 540. IDIOT! hahaha MVH: Henrik ///M3 |
|
|
M3_LOVER: Varför är det dummare att sätta "katersättare" på sin 540 än att mappa sin M3:a? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Jesperado: Jo, det är mycket dummare för då drar han mig:) (Det är en av mina bästa vänner Mr Piggelin), bara skojar lite. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Ok, svårt att veta när man inte känner er. Ser lite illa ut att kalla någon idiot på forumet, även om det bara är på skoj... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
BMW_MAN: Vad ska jag med en V8 till om jag inte hör den? Då kan jag ju lika gärna åka 520 om det är en tyst o komfortabel bil jag vill ha. MVH /Johan |
|
|
Jesperado: Jo, i och för sig. Jaja, det var inget illa menat mot herr Johan. Johan: 520?? Va e de för dumheter? MVH: Henrik ///M3 |
|
|
->Mr_Piggelin: "Vad ska jag med en V8 till om jag inte hör den? Då kan jag ju lika gärna åka 520 om det är en tyst o komfortabel bil jag vill ha." River du bort kattarna så vinner du ingen effekt. Det bara skitar ned utav helvete och brölar som satan.... Det kan du åstakomma med en 520 också om du river av katten. |
|
|
Min kompis har Ferrita system med race-kattar. Rekomendras varmt, lagom dån utan att göra våld på miljön. |
|
|
Får nog bli nått sånt. Kollade på bildelsimporten. Kat till en 525 kostade ju 7-8 tusen. Och det är väl bara en på 525:orna? jag har ju två. Blir nog två universal full-flödes-kattar. Så får man offra nån timmes jobb och skarva ihop det hela. Billigare blir det ju iaf. MVH /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.