|
|
|
|---|---|
|
Har alltid varit problem med mitt dimljus och nu när jag ska sätta i nya blinkers och lampor tänkte jag fixa det. Problemet är att parkeringsljuset aldrig fungerar. Väljer jag parkeringsläge så lyser halvljuset. Dimljuset kan jag bara slå på om ljuständaren är i läge heljus. Jag skulle vilja att det fungerade precis så som det är tänkt (antar jag) att parkeringsläge tänder parkeringsljus och dimljuset fungerar oavsett ljusläge. Går det att koppla så och i så fall hur? Det finns ju mektips men jag är lite osäker på dom i och med att dom förusätter att man har en annan funktion från början och inte så som jag har. | |
|
Det funkar på samma sätt på min. Alltså att jag måste ha ljusväljaren i läge helljus för att dimljusen skall gå att slå på. Positionsljusen funkar dock som de ska. Är även jag intresserad att ha som Ambush beskriver. Att dimljusen skall gå att slå på utan att måsta ha ljusväljaren i läge heljus. Min personliga åsikt är att det nog blir svårt att koppla om eftersom allt styrs via ljusmodulen men jag är inte så haj på detta så även jag är tacksam för svar. |
|
| Går det bara att hitta en ritning eller schema över ljusreglaget så är det ju inga problem att ordna det. Som om någon har en dylik så... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.