|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Bara en snabb liten fråga: Har en 528iA från -78 fyr eller trestegad automatlåda? /Krille | |
|
Tjena och välkommen till världens bästa BMW-forum! Din E12:a har trestegad automatlåda. Är det förresten din bil som är till salu på bilannonser.se? /markus |
|
| Hej och tack! Nej, jag kanske ska köpa en i dag. Finns på blocket, under Västerbotten. | |
|
Är det denna Länk? Samma bil är till salu på bilannonser.se iaf, för 8500:-. Men bägge priserna är enligt mig för höga. mvh markus |
|
Paap Reeder |
Hej! Sitter väl en 3- stegad BM65 i den?. En sådan har jag över. Gick felfritt när jag körde den i min 3,0. Blir din om du betalar frakten. MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
...BW 65 menar jag. MVH /// Paap R |
|
Den bilen verkar ha bytt ägare tätt senaste tiden , och den blir dyrare för varje annons . Den såldes för någon månad sedan i Umeå av en tjej som ägt den ett litet längre tag för bara ett par tusen. (iaf. inte över 5000kr). Den kan nog ändå vara värd pengarna då jag uppfattat den som fin i plåten men jag har dock inte sett den i verkligheten. ..låga mil för sin ålder. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Glömde : Jag tror den hade något problem med lådan vid första salu tillfället men det kanske är fixat nu !? ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
Hejsan! Visst var den fin. Kollade på den i går. Lite smårostig här och var + ojämn tomgång (tjuvluft?) var största problemen. Lådan växlade mycket fint och bilen gick i allmänhet väldigt bra. Dock är min studieekonomi inte riktigt anpassad för en 528:a, ännu. Kostar nämligen ca 13000 att halvförsäkra... Men hade jag haft större plånbok hade jag lätt köpt den. Kan meddela att den numera är såld till en entusiast i Gävle. Tänkte passa på och meddela att jag söker en bmw för runt 10 000 kr som finns i området runt Umeå/Skellefteå. |
|
| hej igen! Glömde säga att mätarhuset var utbytt och milräknaren stod på 10 000 ungefär... Förra ägaren hade dock följt bilens besiktningspapper osv och gjort en gissning på 14-15 tusen mil... | |
|
Hmmm ,är den bme 528i inte till salu längre då eller , den slivriga menar jag nu ! Billy B-10 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.