AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
998

Tjuvar, vad trött man blir!

för en tid sedan annonserade jag ut lite grejjer här på autopower på en bil ja skulle sälja i delar tog inte bort regnr för bilen ser verkligen ut som ett vrak, flerfärgad, rostig osv

efter ett par dagar står en dörr öppen, en ruta sönderslagen, jaja skit samma tänker ja å städar upp, nästa dag har nån snott frotnspoilern (det enda av värde på bilen) WTF! blev lite små sur men d va väl inte hela världen, efter ett par dagar igen står ALLA dörrar öppna. vem e d som jävlas tänkte jag.

fick ett mail där en kille fråga om ja hade kylare. mm det har jag svara jag,

en kväll står motorhuven på glänt, öppnade men inget var borta stängde igen huven å åkte hem.
nästa dag står den på glänt igen, man börjar undra om bilen har ett eget liv!? tar upp huven å nu har nåt pucko snott kylaren och skurit sönder slangarna, hmm vem kan d va? jag förstår inte ens varför man snor den kylaren? upphängd i ståltråd å helt skitig å risig, jaja skit samma han kunde ha fått den om han fråga men idioten begår en brottslig handling för den skiten bara det var ju värt det, stänger igen huven å åker å meckar det här var vid 6 tiden.

klockan 10 åker jag hem å tro fan att nån jävel har snott vindrutan! alltså vafan är det här? nån modig eller dum rackare har alltså mellan 18 å 22 varit å snott min vindruta i mörkret.

vadå desperat? hoppas att jag kommer på personen ifråga så ska ja gladiligen berätta för honom att han kunde få grejjorna om han bara frågade, men ist. kommer han att bli polisanmäld få se om d va värt det.

var bara tvungen att skriva av mig lite...

---
WWW.JK-RACING.SE
I samarbete med:
www.tribal-racing.se
www.bobkit.se
TMT

Visa användare
385
Nord
520i -86
323i -85
Hmm, så mkt skit på så kort tid. Vad var det för bil?
nord: en e30 var det.

ganska uppenbart att det är nån som läser här, synd tycker jag, inte för att det lär vara en BMW "nörd" eller entusiast som d kanske heter. får hoppas att det bara är nån spoling som köpt en leksak som första bil.

ska leta upp mailet där nån fråga om en kylare, kan ju va kul å se om mail adressen är nåt namn eller nå annat personligt.

---
WWW.JK-RACING.SE
I samarbete med:
www.tribal-racing.se
www.bobkit.se
TMT

Sätt in en ny annons och skriv att den har allt man kan tänka sig, och håll utkik.
Ra
385
Rammstein
523 e39 '99 Biarritzblå met
Hehe ja provocera fram brott är nåt som alla borde ägna sig åt.

___

En, men en BMW.
Vilka luffare! Skulle också bli arg men ändå lite komiskt att nån kan bli så desperat.

mvh/Richard

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! ;)
He
478
Heli
330eT -20 Portimao blå, M paket,mm..
Försåtsminera bilen! kanske inte så nån stryker med, men en burk med färg kunde du kanske rigga så att det är lätt att se vem som varit där;-) har de redan varit där så många gånger så är det nog inte någon som åkt långt:)
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Imorgon söndag mellan 1730-1745 kommer min bruna Opel på gatan här ha ett turbo-aggregat monterat som man kan få 100000 för på gatan.

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
du glömde regnr å gata, ja hittade den inte =S

---
WWW.JK-RACING.SE
I samarbete med:
www.tribal-racing.se
www.bobkit.se
TMT

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Regnummer ja!! =) det brukar ju funka.... Ah ja lider med dig. Kul att du kunde uppskatta ett skämt i alla fall... Då är det inte kört ;)

/// B-O
hehe nej då, bilen i sig va inte mkt å ha, som ja sa så kunde dom få delarna om dom frågade, det är bara själva grejjen att man inte kan annonsera ut saker på ett märkesforum utan att nån ska komma och sno saker.

---
WWW.JK-RACING.SE
I samarbete med:
www.tribal-racing.se
www.bobkit.se
TMT

Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Tyvärr kommer det nog vara så tills de kommer på ngt mer lönsamt... =(
Vi kan ju inte mer än o hålla utkik!

/// B-O
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.