|
|
|
|---|---|
|
316 -91, sv-såld, 28000mil, nyrustad topp, m3-pkt, 17"m3 cabfälgar m nya däck, cd spelare, fjärrlarm, estorilblå, ser ut som en orginal 3.2a förutom listrerna, mkt fin , ej rost, vad kan man få för en sån? Utan fantasipriser. Seastreams Garage -no compromises | |
|
Glömde skriva att de e 6x vita blink, oj va mkt mer värd den blev nu:) Seastreams Garage -no compromises |
|
|
Bilen ser fin ut på bilderna men den måste väl vara helt omlackad vid tillfälle för estorilblå fanns väl inte 1991 till E36, eller har jag helt fel? Tveksamt om M3 optik höjer värdet på en 316 överhuvudtaget. Vita blinkers är trevligt men kostar en sportstyver att köpa via postorderfirmor. Många mil, vet faktiskt inte hur långt M40-motorerna klarar av. De jag sett som rullat uppåt 30kmil har minst sagt kännts färdig. Jag tror det blir svårt att få ut mycket mer än runt 25kkr idag för bilen. Detta innebär inte ett utannonseringspris på 25kkr OBS! Om det är original BMW fälgar skulle jag provat sälja dem separat och krängt på standard hjul. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Jag tror att du lätt kan få 30.000:-, det som gör den svårsåld är ju just att det är en 316i (även om M40-motorn är mycket roligare en tex 520 24v). Men stylingen talar ju för, gäller bara att hitta nån ung förmåga som vill synas :) Förresten, hur är bilen omlackad, är det lackat under huven? /markus |
|
|
30.000 är bara att glömma, hade stora problem emd att kränga iväg min 316 för 30 papp, fick 23 för min, men iofs. ingen m-optik och 33000 mil men kändes ändå jävligt bra motför de andra 316 jag provat som gått mindre skulle tippa på ett mer realistiskt annonspris runt 26-27kkr ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Jag tycker helt klart den borde gå att få ut runt 40000:- för den, ta bort o sälj M grejorna så har man ju lätt 15000:- Länk |
|
|
ett stort plus är ju färgen, men det är ganska svårbedömt själv skulle jag tippa på mellan 20-30,000 B-M-W |
|
|
blue 325: Vem skulle betala 15.000kr (lätt) för backspeglar, framspoiler, bakspoiler? För de pengarna kan man köpa nya grejor. Nä ca 20-30´ låter rimligt. |
|
|
tänkte även på m3 cab fälgar med nya däck och 6x vita blinkers Länk |
|
|
Kristoffer L: ja den är helt omlackad, motorrum o allt, jag gjorde det när jag köpte den, finns inget kvar som avslöjar orginalfärgen. Ja det är kul att höra vad folk tror man kan få för bilen, många som vill köpa den av mig men jag ska behålla den, gav 5000:- när jag köpte, dock i sämre skick. Seastreams Garage -no compromises |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.