|
|
|
|---|---|
| var i E-tuna i går för att kika litte på nya 1an.Gick in ochfrågade effter brochyrer och då sa säljaren.. klart du ska prova :) en BMW ska man köra för att uppleva också :) fick först prova 120I (bensin) tyckte den va litte slö. bra drag påbotten men inget på toppen.körde runt kanske en 15 min. sen åkte jag tillbaks och sa att jag tyckte den va litte trött..sen frågade jag om 120D (dizeln) att jag hadde hört att den skulle va pigg.. dålyste han upp och sa.. vill du prova den? vi har en sån med? 3 min senare åker jag 120D! och sägger bara FY fan vad den gick. bensinaren kan man skrota på en gång. dizeln var mycket rappare och roligare att köra.. länge leve dizeln.. alla som är skeptiska mot dizel? prova nya dizeln.. uss va den gick..länge leve dizel.... | |
|
jag är nog benägen att hålla med dig.. jag har inte provar själv men jag har läst tester och åter tester och fastnade för dieseln Med vänliga hälsningar Patrik A |
|
| japp dizel går som ett skollat troll.. bensinaren hadde inte något att sägga till om någonstans.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.