|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Äntligen! NU var man klar med CARX! Bilder och en how to kommer inom en vecka. Varför blir allting så mycket större än man tänkt sig? Hade ju nästan allt men så fick det bli allt nytt ändå! Hur som helst blev det väldigt bra. Godnatt Mvh Kristian |
|
|
Är det någon som har problem med ljudet på mp3:orna i carx? Att spela upp Musikvideo fungerar hur bra som helst, klart och fint ljud. Men att spela upp mp3:or är inte lika bra, blir någon groda som hoppar i bakgrunden liksom, svårt att beskriva ljudet. Men grodan ska inte vara där i alla fall. Ingen som haft något liknande? För det är CarX som är problemet, lyssnar jag på samma mp3:a med hjälp av mediaplayern så låter musiken fint. Det är när jag köra den i CarX som det inte låter perfekt. Tips? Använder inte CarX mediaplayern att speal upp musik med? Antagligen inte? Mvh Kristian |
|
|
Här kommer ett första utkast av dokumentationen för att installera CarX. Har jag glömt något? Länk Kan inte någon läsa igenom och komma med feedback? Före jag skickar den till Gossen som har hand om Gör-Det-Själv. Mvh Kristian |
|
|
Den senaste version av CarX och CarAmp installationen finns att hämta på Länk Mvh Kristian |
|
|
Ett litet tipps bara. Om man inte vill klippa kablarna som kommer från bandspelaren för att koppla in datorn, så kan man helt enkelt gå in och ta ut dom stiften i kontakten och köppa samma stift som ni brukat för att koppla in bliden till TV-tunern och sticka in i kontakten... bara ett tipps, då går det fortfarande att återställa allt till orginal igen utan att det märks att man gjort nått ingrepp. /Micke |
|
|
MMicke: Helt rätt, detta måste jag ha glömt att ta med. Har du artikel nummer på dem? Min BMW säljare letade och letade och jag letade, men fan inget. Så det blev att klippa. mvh kristian |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.