AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
977

Angående PowerBörsen

Hawar
Hej ,

Tycker inte ni att PowerBörsen / Delar säljes börjar bli lite oseriös. Samma person annonserar 10 ggr för att hamna högt upp i listan. Jag föreslår för AutoPower Crew att avgiftsbelägga även den delen, typ 10 - 20 kr per annons. Jag tror då att det blir bättre kvalité på börsen och AutoPower får in lite pengar till att finansiera sidan. Vad tycker resten av er ?

Mvh
Hawar
Länk
Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Helt rätt.
Man kan ju även kräva att man har ett konto här med sitt personnummer. VIlket sedan gör att man har en limit på 2 annonser i veckan..

Mvh,
Christian
Hade nog inte skadat att avgiftbelägga den delen av Power Börsen, men CristianF`s förslag är minst lika bra. Förhoppningsvis hade majoriteten av de oseriösa annonserna försvunnit.

MVH / Jacob

H
8
H Berlin
z3 2,8 roadster -97
Jäkligt tråkigt att detta med gratis annonsering ska missbrukas. Tio eller tjugo kronor per annons är det helt klart värt för att rensa upp lite.
Hawar
Ja, jag tycker också att det är jättetråkigt. Men tyvärr så verkar detta vara den enda lösningen om man vill få en bra powerbörs.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Om man börjar ta pengar för att annonsera så skulle de få men välbehövliga bortskänkes annonserna försvinna.

Däremot så kan man väl spärra e-mail adresser som missköter sig??

Schnelle fart, Härliche fart. Länk
Hawar
Antalet bortskänkes annonser är väldigt låg, alternativt kan man ha en gratis bortskänkes del men det känns omständigt
fa
255
fabi_no1
Z3 2,8 Coupe -99
att man ska registrera sej med personnummer på internet är ingen höjdare tycker jag. det finns sådana som av olika skäl vill vara anonyma. men avgiftsbelagt med en tia eller nåt tror inte jag tar bort skänkes annonser, tex "bil skänkes mot annonskostnad" har jag sett massviss av.

*om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?*
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.