|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet hur stor skiljnad det är på 323:ans grenrör o 325.ans? Har värsta iden om att man skulle kunna försöka vända grenröret från 323:an upp och ner o sätta den på 325.an! Låter det möjligt?? =)=)=) /Så ere Holmen | |
| Med en adapter så funkar det nog. Men istället, lägg ner lite jobb och bygg ett nytt | |
| Andre: prova att söka, så hittar du allt du behöver veta om grenrör o resten av turbobygget. | |
|
ja et går utmärkt å göra så...du kan se mina bilder på "delar säljes" Turbo kitt till M20....det är ett 320 grenrör...alla E30 e väl samma grenrör? 318,320,323,325? ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
HampZZ: Kanske missförstår dig nu men 318,320,323,325 lär knappast inte ha samma grenrör. Lite skillnad på 4 och 6 cylindrar :-) |
|
|
325:an har delat grenrör! Holmen |
|
|
börse på vad dom har för motor T-Gul... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
svintoleffe |
HampZZ Har du bara vänt på det utan att sätta en platta mellan grenröret o toppen.? Då lär dte läcka som ett soll, om jag får tro på det. Eller vad har du gjort. MVH Leffe |
|
är inte jag som bygt det..hör med med NESOR (Rosen bakåfrån) här inne..kompis med "limmet" och "Ticco" från GBG där jag köpte sakerna....jag själv har inte haft det monterat... ///Dont Force Me i Can Explode\\\ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.