|
|
|
|---|---|
|
Jag råkade glöma hur slangarna sitter till nivåventilen. Det sitter 3 hål och ett hål är för sig själv. Om vi placerar dem i en triangel så är den på toppen. Den ska gå till det lilla förgreningskrysset bak vid karrosen. Min fråga är. De andra 2 hålen, vilken slang ska in i vilket hål. Röret som kommer närmast kardanen, ska den sitta på slangen som går till hålet xxxx? Hjälp. Bild uppskattas. | |
|
Sett bakifrån i bilens färdriktning: Vänster (förarsidan) = matarledning Höger (passagerarsidan) = retur Övre = till klockor&dämpare Bilder och beskrivning på tyska: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tackar tackar. Precis vad jag behövde. |
|
|
perfekt asså,jag som ska byta in/ut ledningarna. Tackar.... |
|
|
Hej jag håller på med min skärmkant och fick demontera en slan som kommer från klockan och nedtill stötdämparen, för att få ut inneskärmen. då ran all olja ut ur klockan, men enligt BMW så är det bara att fylla på i nivå bägaren i motor rummet med olja : PENTOSIN CFH11S. den kan man köpa på bmw för 160kr/liter. FRÅGA: är det någon som använder en annan olja som fungera lika bra????????????????? tacksam för svar OVÄSEN |
|
|
Hej jag håller på med min skärmkant och fick demontera en slang som kommer från klockan och nedtill stötdämparen, för att få ut inneskärmen. då ran all olja ut ur klockan, men enligt BMW så är det bara att fylla på i nivå bägaren i motor rummet med olja : PENTOSIN CFH11S. den kan man köpa på bmw för 160kr/liter. FRÅGA: är det någon som använder en annan olja som fungera lika bra????????????????? tacksam för svar OVÄSEN |
|
|
mekonomens Citroen olja ska fungera också. sen är det bara att fylla på och lufta systemet. Starta motorn och vrida på ratten fullt några gånger. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.