AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
712

Säsongsavslutning - BMW träff i Karlstad 28/8

HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Efter lite samtal med medarrangörer, så tänkte vi köra en avslutningsträff för säsongen i Karlstad, för alla BMW, den 28 augusti kl. 19.00, samma plats som förut är det tänkt, Highspeed_M5: kan du tala med Autowåx om det går?
Efteråt lite körning och sedan parkering lämpligen vid Löfbergs lila arena på Färjestad, på Marieberg var det någon som hytte efter oss sist så vi lägger inget mer därute. Dessutom finns bättre ytor på LLA, antar jag.

Precis som förra gången blir det ett M5 E34-möte ett tag innan, info om det ges i separat tråd.

Sprid ordet nu, sista chansen att möta upp innan höstregn, mörker och minusgrader gör sitt antågande hehe..

- M5 E34 Limousine register -
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Vi får hoppas på mer folk den här gången. Skulle också vara kul med mer M5:or på M5 E34-träffen. Som redan sagt, sprid ordet!

//Schnitzer

*Svenska M5 E34 Registret: Länk
*Svenska M5 E39 Registret
Gemini__
Ja, hoppas det blir god uppslutning. Och att det blir kanonväder behöver vi väl inte ens nämna? =)

Mvh:
Thomas

Svenska M5 E34 registret: Länk
Gemini__
Ja, hoppas det blir god uppslutning. Och att det blir kanonväder behöver vi väl inte ens nämna? =)

Mvh:
Thomas

Svenska M5 E34 registret: Länk
Jag ska försöka hinna renovera toppen innan dess... Annars så får man väl smyga med någon annan.

____
Reach the door with a breath and a scream.
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Vart har Highspeed tagit vägen? Highspeed, du måste hjälpa oss med parkering =)

HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Har fått tag i Highspeed nu, som ska kolla med parkering. Om det av någon anledning inte funkar så flyttar vi istället till parkeringen vid Löfbergs lila arena på Färjestad, tid ca 19.00.
LLA blir aktuellt även om vi kan vara på Wåxnäs först, dvs efter en rundkörning så slår vi ner ett tag därborta, finns fina ytor där, bättre än Marieberg.

Mer intresserade måste det väl finnas?! Det var ju totalt fullsmockat på träffen i våras och nu måste ju alla vara hemma från semestrar osv.

Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
OJOJ. Nu ska vi se då.
Jo jag borde få tid att kolla efter parkering imorrn.

Har du råd att INTE köra Tyskt?
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Ok, fixa det, samt försök sprida budskapet!

//Schnitzer

*Svenska M5 E34 Registret: Länk
*Svenska M5 E39 Registret
ca
282
carlsson535
328ic-97
528ia-97
Får se om jag hinner komma förbi en sväng med pärlan, om inte annat så hoppas jag på o få se lite m5or in action på flygfältet 24/8. skulle va gött o få höra lite riktigt motorljud för en gång skull, blir ju lite trött på alla pysnissar.
Visa användare
543
Highspeed_M5
Bmw 530i -01
Ja vi fick vara på autowåx parkering. Då träffas vi där

Har du råd att INTE köra Tyskt?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.