|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet vad som händer med min gamla dubbel-i? Sist jag hörde nåt om den så var det planer om 323i-motor och rally-inredning! Nån som vet nåt? När jag hade den (-98/-99) så var den i bra skick karossmässigt, men med dåliga bromsar samt ej helt 100% inställd Kugelfischer-anläggning. /markus | |
|
Det är inte möjlign denna;) Länk ------ Länk Länk |
|
|
Min var gul i färgen, svart inredning. Då jag sålde bilen satt det trimtopp, avgassystem samt extractor på den. Men det KAN ju ändå vara den men min var 99% original förutom trimmet. /markus |
|
|
Det låter som min gamla bil, den hade taklucka oxå, och den var golf gul (trist namn på färgen). Jag monterade i en 323 motor + drivlina och satte i recarostolar, annars så va den orginal och inga problem att montera tillbaka till orginal. Jag sålde bilen till en kille i stockholm,solna tror jag han va ifrån. Mvh.Lazy |
|
|
Har du kollat med bilregistret? Länk /Udo Dirkelsniff |
|
|
Lazy: När hade du bilen? Typ 2000-2001? Udo: Jorå, via bilregistret går det ju att få fram all data, men var mer intresserad/nyfiken på om ägaren kanske huserade här på forumet eller att nån som vet hur bilen mår idag gör det! /markus |
|
|
Ja det stämmer,jag köpte den 2000 och sålde den 2002 tror jag att det va. Den ligger kvar i galleriet än såg jag. Mvh.Lazy |
|
|
markkus: Min tanke var om du kollat att den fortfarande var i "liv" och att inte en Toyota eller nåt "ärvt" nummret;-) /Udo Dirkelsniff |
|
|
Lazy: Ja, de bilderna tog jag när jag hade den. Udo: Jorå, den lever! Och det är nog få dubbel-i som går till skroten skulle jag tro (får man hoppas iaf). /markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.