AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
932

Kolfiberinsug till M3 3,0 E36

Undrar om det finns några alternativ till Köhlers grejer (I samma prisklass +-10.000), vet någon om mh-gtr.com fortfarande finns, får nämligen inte deras hemsida att funka. Om någon har länkar till tyska tuners med lite humana priser skulle jag bli överlycklig, blev ju helt förskräckt när jag såg att carfashion ska ha 100.000:- för hamann insug + chip (kan det verkligen stämma).
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Mh-gtr finns fortfarande. Men jag vet inte om de gjort några fler insug... men jag tror att de har.

100k låter lite mycket. Tror AC Schnitzer som hade gjort mitt insug kostade 55k nytt. Köhler tar som sagt 25k.

/Edvard
BMW CS # 4503
Länk
Du har inget tel.nr eller annan kontaktinformation till mh-gtr så man kan ringa eller maila dem om prisuppgift och om de fortfarande gör till m3an.

Du hade en 3,0 innan va? Bänkade du den och isåfall vad var gjort och blev det "råare" motorkaraktär?, hade tänkt att skaffa andra kammar, insug, avgas, koppling + mappning, det enda som saknas just nu är en del av degen men den kommer...
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Manuel har: 070-3378933 .

Nopes, hann aldrig bänka den. Men den kändes lite slöare på låga varv men destå bättre på höga. Ljudet var riktigt grymt.. =)

P.S. Glöm inte katersättaren. :P

/Edvard
BMW CS # 4503
Länk
j.
10
j.o
328ic-96
320-76 på bana
Hittade en brittisk sida

Länk

e36 M3 3.0 litre
Lightweight Carbon / Kevlar airbox suitable for competition or road use. Fits directly in place of original BMW e36 M3 `three litre' engine. A small collector is available which will use ambient air from the left side grill intake / behind headlight area. Alternatively a large cone filter may be used with the latter option suiting road use better.

£1200

Suitable for road use.

bör bli ca. 17000sek till en m3 3,0 det är ju ett eu land så det tillkommer ju ingen moms eller strafftullar , bara frakten
QU
70
QUAD
BMW M2 F87 -17
Jag kör med Köhlers grejor och är nöjd som attan

Stöd gärna svensk racing industri .

\\QUAD
j.o: Ska kolla deras grejer, tack för länken!

QUAD: Visst är köhler intressant, men det skadar ju inte med lite alternativ...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.