|
|
|
|---|---|
| Finns de nått ställe som säljer dom förutom bmw? bmw ska ha ha 725kr tror jag de var! tänkte om de finns billigare? | |
|
Hej. Jag tyckte inte att 725 kr lät så dyrt,har för mig att jag betalade 12-13 hundra för ett par år sen iof. till en Alfa men iallafall... Hoppas du hittar en billigare men hoppas inte för mycket. |
|
| 700kr är inte så mycket men finns ju samma grejor på andra ställen som kan kosta 450kr fast de annat märke i bland samma! men frågar man inget får man inte veta så mycket heller! | |
|
www.bildelsimporten.se i Uppsala. 510;- till E34 och 545;- till E36. Mvh |
|
| Dom har inte till m3 e36.. | |
|
Samma till alla E36 väl?! |
|
|
Nej M3:an har en kraftigare. _______ //Niklas |
|
|
Okej då vet man. |
|
|
Om jag skulle köra med slicks och göra elaka starter så skulle absolut inte lita på nåt "sämre" än BMW original. Det skulle vara om det finns nån firma som säljer uppgraderingar eventuellt. Men annars så tycker jag att det bara är att beställa BMW original. MVH Morgan. Länk |
|
|
Kan nån förklara för mig som är novis vad en Hardyskiva är och vad den har för funktion ? Mvh |
|
|
Den sitter mellan växellåda och kardanaxel,det är en gummiskiva som gör att kraften mellan låda och kardan överförs på ett mjukt sätt. STOFFE! Du som släpper koppligen på 6-7000 varv och åker 0-100 på 4,55...köp ordentliga delar till din bil. |
|
Robert V |
... jag har sett ... att reservdelar hos motornord är billigare än på bmw och de verkar ta in delar från samma leverantör. De har tom samma artikel nr som de är i bmw ETK/HTK ... jag har gjort en best igår. Råkade best 2 av nåt man har ett i en bil och idag ringde de därifrån o ville dubbelkolla om jag ska verkligen ha 2 eller var det dubbelbest. Tyder på bra service. kolla där åxå vet jag. |
|
jag köpte en bmw orginal iaf.. Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.