|
|
|
|---|---|
| Letar efter en 540 (E39). När det står navigation innebär det då att det oxå är tv. Eller finns det bilar med bara navi? När det sitter tv i bilarna orginal är det då någon typ av ljud pkt med? | |
|
Navigation och TV beställs som en option. Vad gäller ljudpaket så har min bil proffessionalpaket som option. De bilar som jag har sett har alla haft den kombinationen men det kan vara tillfälligheter! Du kan ju alltid gå in på BMWs hemsida i Tyskland och "bygga" din önskebil så kan du ju se vilka kombinationer som du får ihop. Mvh, Steaman |
|
| Vad var svaret? Ingår tv i navigationen? | |
|
Navigation och TV beställs som 1 (en) option. Beställs endast tillsammans! Mvh, Steaman |
|
| Tack för svaret. Tänkte jag skulle titta på morgon nyheterna på väg till jobbet. | |
|
Man tröttnar ganska fort på TVn. Mvh, Steaman |
|
| Håller fullständigt med! Någon som vet om man kan programmera displayen att var av som förval? | |
sebbe_bmw |
TVn kan jag väl till viss del hålla med om att den är överskattad...men den kan vara trevlig att ha när man sitter och väntar på t.ex Keil ferjan som har sina förseningar Sebbe |
|
Stente: svaret är att det går inte att programera displayen att vara avslagen tills föraren aktiverar den igen. BMW arbetar på en lösning pga alla klagomål! Mvh, Steaman |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.