|
|
|
|---|---|
|
Har kommet over en Bmw 535 lsd diff. Hvordan kan du sjekke at den er bra? Hvis jeg vrir på den ene stikk akselen så går den andre samme veien selfølgelig. Men hvis jeg holder den ene stikk akselen igjen samtidig som jeg dreier på den andre "hakker" den når jeg turner den. Er dette riktig? Evt noen andre tips? - Chris | |
| menar du att du orkar hålla emot ena axeln? eller hackar den bara till en liten bit innan den också börjar snurra? | |
|
Diffen er løs. Altså den den er ikke montert i bilen. Hvis jeg holder igjen den ene sida, dvs den ene akselen og dreier den andre siden rundt bremser den ikke jevnt rundt. Men det virker som den slipper med jevne og korte mellomrom. Vet ikke hvordan en slik diff skal oppføre seg. For alt jeg vet så skal det kanskje være sånn. - Chris |
|
|
Det er ikke noe problem å dreie rundt akselen selv om jeg holder igjen den ene sida eller bare lar den følge med. - Chris |
|
|
låter konstigt... låter ju som några kugg har pajat. den ska inte göra så iallafall. du ska inte kunna hålla emot på den sidan du inte skruvar på och den ska inte hacka fram utan gå jämt och fint på båda sidorna. om du kör med den diffen tror jag den kommer rassla och funka dåligt speciellt. men jag är ingen expert så lita inte på mig till 100%! |
|
|
Den går jevnt og fint hvis jeg ikke holder den igjen, det er når jeg holder igjen den ene sida at det hakker når jeg turner på andre siden. Uansett takker for svar! - Chris |
|
|
ta av locket på den och titta på innehållet ! min bil:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.