AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
428

Verkstadshandbok, vart köpa?!

qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
Vi är ett gäng E23 entusiaster som skulle behöva få tag på en verkstadshandbok till vår bilmodell! Finns det någon som kan tipsa eller hjälpa oss med en kontakt som kan ordna en sådan sak? BMW handlarna är inte så himla pigga på att hjälpa till, dom verkar mest tycka att vi ska köra våra bilar till skroten och köpa nytt! Har funderat på att lova att köpa en ny 745:a och kräva att få en verkstadshandbok till den gamla på köpet.... ska bara rota fram en mille (tror jag har ett par hundralappar i en bok någonstans, så nu saknar jag bara några hundratusen.... ;) Allvarligt, vore mycket tacksam för hjälp!!

Gillar du också 80-tals BMW och kanske särskilt E23? Då ska du höra av dig till mig, håller på och sätter ihop en maillista för dessa bilar!
ba
963
bader
320i Touring -99
535xd Touring -16
Jag har hittat en bokhandel i london som sålde en verkstadshandbok till 733, e23.

De kan nog även gräva fram en bok till en 740 eller liknande om det skulle behövas.
De informerade mig om att man kunde få tag i böckerna i elektronisk form också från USA.
Enklast är att ta kontakt med dem direkt.
Länk
De har böcker till det mesta och bästa uppenbart, lyckades själv spendera hela hyran när jag var där...

Mvh
A
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.