|
|
|
|---|---|
|
kolla denna länk: Länk Verkar funka ok om man kan tänkas pilla lite själv.. har dock haft ruskigt problem att hitta acryl stavar så om någon kan tipsa vart man kan köpa det vore jag glad =) | |
|
Plexiglasstavar kan du hitta hos glasmästaren. Akrylplast är den tekniska benämningen, plexiglas är en av många handelsbenämningar på detta material. De sexkantiga stavarna i länken ovan är säkert tillbehör till vissa fönsterpersienner. Länken visar på ett bra sätt att man måste reffla eller slipa spår i materialet för att det skall bli bra, detta har varit uppe ett antal gånger i trådarna här, många har testat med helt släta stavar. FP |
|
|
Makrolon är ett annat material som funkar bra till detta...det går nämligen att kallbocka utan att det spricker! =) Skitbra för detta. -----------"Varför åka fort när man kan åka brett?"----------- |
|
| Detta kanske kan funka: Länk | |
| men varför är det inte sånna där streck runt hela ringen och inte bara halva | |
|
Läs denna gigantiska tråd: Länk Själv så har jag byggt egna ringar, matade med lysdioder. Tyckte att dioderna lös för dåligt, så jag har byggt ihop halogen-lamp-hållare + fiberoptik. Har dock inte hunnit montera på det på bilen ännu. . Min bil Länk |
|
|
Länk Vissa kallar det lyx, andra kallar det BMW orginal Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.